Beoordelingen van Mr. Sushi IJsselstein

Recente recensies

4.0
Peg
27 juni 2025

Lekker, prijs kwaliteit top. Levering op tijd

Tim Van Lint
25 juni 2025

Zeer ontevreden over locatie IJsselstein. Duurder ruim anderhalf uur langer dan de voorspelde tijd en geen contact met de vestiging te krijgen echt zwaar onder de maat dit. Jullie moeten met een heel interessant aanbod komen of ik bestel hier nooit meer

Ilona
24 juni 2025

Iets minder witte rijst. Want je eet meer witte rijst dan zalm maar de kommer is maar een klein reepje. Ik had meer witte rijst dan het product.

Liset
22 juni 2025

We hebben helaas heel lang moeten wachten dat we er zelf naar toe gereden zijn. 2,5 uur gewacht

Christien van den Berg
20 juni 2025

Was weer heerlijk. Alleen tofu minder smaak dan anders.

Sterrenburg
17 juni 2025

We hebben 2,5 uur op onze bestelling moeten wachten. We hebben meerdere keren gebeld, waarna we het antwoorden kregen terug gebeld te worden. Dit werd niet gedaan, ook na de 2,5 uur wachten zouden we een compensatie krijgen en hierover gebeld worden. Dit is niet gedaan. We zullen niet snel weer bestellen bij deze tent.

JW Verhoog
16 juni 2025

Ik heb om 19:31 uur een bestelling gedaan met de keuze levertijd zsm. Toen er om 20:41 uur nog niemand geweest was eens gebeld. Drukte gaf een dame aan. We zijn met 15/20 minuten bij u Toen er om 21:28 uur nog geen bestelling was geleverd heb ik nog eens gebeld. Ze komen er echt nu aan zei hetzelfde meisje. Ik vroeg nog dan zit er vast wat extra s bij om mijn ruim 2 uur wachten te compenseren zei ze , hee , maar ik ga u wel goed compenseren. Wat die compensatie ook zou zijn , ik heb niks meer vernomen. Na 2,5 uur werd mijn sushi bezorgd Het was droog en smakeloos

Ilona
15 juni 2025

3 uur gewacht op een bestelling. 17.48 besteld, zou 19.05 ongeveer bezorgd worden. Vanaf half 8 een paar keer geprobeerd te bellen. Rond 20.05 uur iemand te pakken gekregen. Zou al onderweg zijn. Pas om 20.45 werd eindelijk bezorgd.

Patrick
15 juni 2025

Late bezorging (35 minuten). Mail “uw bestelling is onderweg” kwam 45 minuten na levering…??

C.D.B. Middelkoop / Kunst
9 juni 2025

de teriyakisaus ontbrak op de pokebowl bepaalde toppings ontbraken sojasaus was onvoldoende. het was echt niet de kwaliteit die we van jullie gewend zijn

Souf
8 juni 2025

Gebakken sushi was extra goed verpakt en nog super warm en vers. Het was heerlijk!! Kwa bezorging precies op de afgesproken tijd. Al met al top ga er zeker nog eens bestellen. Succes met jullie onderneming!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marloes
6 juni 2025

De springrolls waren zacht en de bestelling kwam weer 20 min later dan geboekt.

Nora
29 mei 2025

Heerlijke verse sushi en de bezorger was mooi op tijd

Dina
27 mei 2025

Heerlijk eten

Dewi
24 mei 2025
Galecop, Nieuwegein
24 mei 2025

Goeie, lekkere, verse sushi! Bezorger: netjes en vriendelijk.

Willem
21 mei 2025

Heerlijk gegeten

Robin
19 mei 2025

De sushi was wat aan de droge kant. Wat vooral vervelend was, was dat de sushi 1 uur later dan zou moeten bezorgd werd...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J.
18 mei 2025

Sushi was heerlijk. Wel een uur te vroeg bezorgd?? Bezorger stond ons netjes te woord en heeft er nog achteraan gebeld.

Niels
12 mei 2025

Niet wat ik gewend ben. (Koude)Sushi was verkleurd en warm. Bezorging was later dan eerder aangegeven. Normaal doet de kwaliteit hier niet aan onder maar gisteren wel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Thes
12 mei 2025

Eten oke. Lekker gegeten. Alleen kwam de bestelling veel later dan aangegeven

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bas
11 mei 2025

Heerlijk verse sushi. Duurde wel iets langer dan gepland. Dit vonden wij gezien de kwaliteit geen probleem. Enige minpuntje was de chicken tenders. Die waren koud en niet wat we er van verwacht hadden. Verder echt super!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A.D. Postma
2 mei 2025
Farida de Lang
30 april 2025

Heerlijk gegeten, vers en goed eten!

Minou
19 april 2025

De sushi was zodanig slecht dat we het weg hebben moeten gooien, de tonijn was bijna zwart van kleur, de kip heel taai en droog, en de bestelling was incompleet, na het gemeld te hebben was het antwoord dat ze altijd dagverse vis en kip hebben en dat ik mijn klacht maar bij het hoofdkantoor moet melden, erg jammer dat ze het niet hebben opgelost, vooral omdat we weleens vaker hebben besteld en het toen wel goed was, door deze slechte service zal ik dus nooit meer hier bestellen.

Angela
14 april 2025

Telefonisch niet bereikbaar. Veel latere bezorging dan aangegeven.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

S
14 april 2025

Bestelling was op tijd klaar, smaakte goed, ik kwam er alleen achter dat er op 1 bowl de saus vergeten was. Dat heeft toch wat minder smaak dan.

Ruud
14 april 2025

Bestelling kwam een uur te laat zonder bericht. Zijn telefonisch niet bereikbaar. Sim sum was lauw.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dorythea
11 april 2025

Sushi’s waren heerlijk en bezorging op precies op tijd

Chantal
8 april 2025

Alleen de gefrituurde sushi is te groot gesneden , dat is jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lia Huijsen
30 maart 2025

Het was heerlijk en keurig op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Galecop, Nieuwegein
29 maart 2025

Sushi was vers en lekker. Bezorging was dit x top. 30 min voor de geschatte bezorgtijd.

Noci
27 maart 2025

Bezorging was half uur later. Wel excuus gekregen. Reden was door ziekte te weinig mensen.

Mar
24 maart 2025

Al meerdere keren sushi besteld. Dit keer was de bezorgtijd 1uur en 40min en daarbij heb sushi rol gekregen die niet aangeven stond op box. Jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kitty
23 maart 2025

Ruim 1 uur te laat bezorgd en als je dan voor de 2e keer belt dan gooien ze de hoorn erop

Anoniem
23 maart 2025

Heerlijke sushi, wij hadden wat nieuwe rollen geprobeerd en alles smaakte!!

Schokkenbroek
21 maart 2025

Eten was goed van smaak alleen alle saus zat over de hele deksel heen en we hebben er heel lang op zitten wachten tot het kwam

Ashley
18 maart 2025

Op vrijdag een bestelling gedaan voor maandag (ivm vergadering op werk, wat grotere bestelling dus konden ze hier rekening mee houden). Vanwege omstandigheden ging de vergadering niet door. Zodra ze open waren op maandag direct gebeld en gevraagd of ik de bestelling kon annuleren. De jongen aan de telefoon zei dat hij dit ging overleggen met z'n baas en zou mij terugbellen. Je raadt het al; ik werd niet gebeld. Vanaf ongeveer 13:30 uur tot 16:00 uur heb ik nog 11 keer gebeld én het contactformulier ingevuld (mailadres is namelijk een no reply), maar ik kreeg maar geen contact. Uiteindelijk kwam de bestelling gewoon om 17:00 uur. Bezorger wist natuurlijk ook niet van hoe of wat. Ik vind de slechte bereikbaarheid echt niet kunnen, een volgende keer kiezen we voor een ander sushibedrijf.

Mina
14 maart 2025
Esmee
7 maart 2025

Mijn favoriete sushi! En altijd leuke aanbiedingen.

Rem
3 maart 2025

Eerste keer bij deze tent. Maki; een puntje zalm (voor het oog dat er zalm in zit, sommige aan een kant en andere kant alleen rijst). De box met vooral zalm sushi/uitjes/saus smaakte vooral naar uitjes en saus. Miniloempias lauw. Wilde keer wat anders proberen maar helaas is dit niet voor mij.

Dorp
23 februari 2025

Mooi optijd en de suyshi was ook prima!

Jan-Willem van der Pijl
15 februari 2025

Erg lekker maar 1 flesje sojasaus voor 3 personen is wel een beetje weinig. En er zaten stokjes bij die niet hoefden en dus ook niet besteld waren.

Imad
4 februari 2025

Snel en goed service en lekker.

Nina
2 februari 2025

Wij hebben 2 uur gewacht voor onze sushi… Ik heb 3 keer gebeld, maar geen gehoor en ook niet teruggebeld. Ik vond de sushi ook niet lekker, het zeewier was gewoon taai. Ik ga hier niet meer bestellen.

Marijn van Prooijen
26 januari 2025

Na anderhalf uur kwam het eten eindelijk opdagen. Een bezorger die niet de moeite neemt om normaal naar de voordeur te zoeken, al bellend op luidspreker het eten komt bezorgen en dan ook nog eens matig eten afgeeft.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Marijn, onze welgemeende excuses voor deze negatieve ervaring. Had ons graag eventjes gebeld, dan bespreken we dit verder en kunnen we u hopelijk passend compenseren.

Sandra
24 januari 2025

Eten was heerlijk. Bezorging was ruim een half uur te laat, wat erg tegenviel. De jongeman die bezorgde was wel vriendelijk aan de deur.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Sandra, vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op u bestelling. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om netjes op tijd te zijn.

Margo
20 januari 2025

Weer veel en veel te laat. Het eten is lekker maar wederom veel te laat dus de rest van het jaar bestel ik weer ergens anders.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

K. Smits
17 januari 2025

Ik had een poke bowl met garnaal besteld, deze kwam een half uur te laat aan (zoals gewoonlijk). De garnaal leek al zo lang gelegen te hebben dat ik het vet eruit kon knijpen.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, jammer om via deze weg te horen dat u niet geheel tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Patrick Keijzer
14 januari 2025

Er zaten geen stokjes, wasabi en sojasaus bij......

Reactie van Mr. Sushi

Hi Patrick, onze excuses voor dit ongemak. We zullen hier de volgende keer weer extra goed op letten!

ED
13 januari 2025

Lekkere sushi en fijn dat jullie naar Vianen komen om te bezorgen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maurice Kok
12 januari 2025

Top Kwaliteit en op tijd geleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mariska
12 januari 2025

He

La
4 januari 2025

Heerlijk

William
2 januari 2025

Altijd lekker

Ashley
2 januari 2025

Sushi bezorging duurt altijd lang, dat weet ik inmiddels. Maar als ik een mail krijg met de verwachtte bezorgtijd van een uur, verwacht ik niet dat ik twee(!!) uur moet wachten. Ik probeerde ze na ruim anderhalf uur te bellen, maar nummer was niet bereikbaar. Vervolgens snapt de bezorger ook niet hoe hij in het ziekenhuis moet komen, terwijl ik heel duidelijk had opgeschreven welke bordjes hij moet volgen en waar hij kan aanbellen. * het was 1 januari, maar je kan verwachten dat het dan druk is en daar je hoeveelheid personeel of bezorgtijd op aanpassen lijkt me.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Ashley, onze excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

Ivan
22 december 2024

Op de kwaliteit en bezorging is niets aan te merken, zoals altijd is de sushi etc heerlijk Wat er jammer is, ik bestel meestal de Poke Bowl Karaage met kerrie mayo, maar net zoals deze keer ontving ik de Poke Bowl Chicken met Yakitori saus Ook lekker, maar niet wat ik besteld heb

Ch
21 december 2024

Eten is keurig wel aan de droge kant, handroll wel extreem weinig tonijn. Pokebowl goed gevuld alleen weinig saus

Reactie van Mr. Sushi

Hi, jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Ashley
16 december 2024

Vega en vis/vlees zat gewoon in 1 bak, dat vind ik best gek. We moesten echt goed kijken welke sushi welke was. Verder was het weer lekker, bezorging duurde ongeveer een uur wat vrij normaal is voor sushi.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Ashley, onze excuses voor dit ongemak. Niet iedereen die ook vegetarische sushi bestelt is ook daadwerkelijk vegetariër, waardoor we deze niet per definitie van elkaar scheiden. Mocht dit bij u wel het geval zijn mag u altijd even aangeven in de opmerkingen/naar ons bellen om dit door te geven. Dan houden we hier graag rekening mee!

Joann
15 december 2024

Is de saus veranderd die over de gefrituurde sushi heen gaat? En de overige sushi was echt niet lekker. Echt bijna alles weggegooid. Ik denk dat het gewoon heeft staan te verpieteren. Laatste keer dat ik hier bestel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Joann, wat jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Chantql
6 december 2024

Heerlijke sushi,vers gemaakt en ondanks dat ons adres niet voorkomt voor bezorging(nieuwbouw) komen ze het toch brengen.

Matthijs
1 december 2024

Smakelijke, verse sushi. De maguro handvol was bijzonder lekker.Goed gevuld Met voldoende washabi en sojasaus meegeleverd.

Lau
30 november 2024
Dan
29 november 2024

Goede service en zeer vriendelijk personeel! De sushi 🍣 was voortreffelijk!

Nicole
29 november 2024

Erg lekker, veel beter dan toen het net open was. Dochters vonden het ook echt heerlijk. Dank!!

Yara
29 november 2024

Altijd tevreden geweest tot vandaag. Om 17.30 uur besteld, zou rond 18.35 uur hier zijn. Het is nu 21.00 uur en nog niets ontvangen. Bij telefonisch contact nemen ze niet op en aan het einde van mijn pogingen schakelt het direct over naar de voicemail. Eerdere ervaringen waren altijd goed, als het druk was belde ze altijd netjes als het langer duurder. Nu na 3,5 uur geen eten, geld weg en geen contact te krijgen met de vestiging. Ontzettend jammer dit.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Yara, heel vervelend om te horen dat het zo misgegaan was met uw bestelling dit keer. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. U mag ons altijd even mailen, dan proberen we het later via deze weg alsnog netjes met u op te lossen.

Robert
29 november 2024

Het is echt de eerste keer dat ik niet tevreden ben. De loempia’s waren koud. De pokebowl had hele grote stukken en veel te veel mayonaise en het is 45 minuten te laat geleverd.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Robert, wat jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Sam
29 november 2024

Lekkere sushi maar ruim van te voren gepland (14 u) voor 17 u kwam pas 18:00 u aan

Reactie van Mr. Sushi

Hi Sam, vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op u bestelling. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om netjes op tijd te zijn.

B
29 november 2024

Lekkere pokebowl, helaas 1 te weinig bezorgd maar heeft de bezorger snel opgelost en 1 nageleverd

Mustafa
26 november 2024

Alles is toppie

Dorythea Tersteeg-Brookman
23 november 2024

Bezorging was te laat en de garnalen waren koud.De gerechten leken wel oud.Zijn dat niet gewend van Mr.Suchi.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Dorythea, wat vervelend dat u niet zo tevreden was dit keer over uw bestelling. Neem gerust altijd even telefonisch of evt. per mail contact met ons op bij ontevredenheid. We bespreken dit graag en komen hopelijk tot een passende oplossing.

L
19 november 2024

Jullie sushi is altijd zo lekker en de crispy rollen waren nog warm. Zo genoten

Aliya
19 november 2024

De sushi stelt nooit teleur, altijd heel lekker en vers!

Dennie Van hees
17 november 2024

Wij bestelde om 19:18 ons eten en ook al is het op zondag altijd drukker , 2,5 uur is echt gewoon te lang om op je eten te wachten. Toen uiteindelijk de bezorger er was gaf hij ons de verkeerde bestelling en konden we weer achter ons eten aan bellen. Uiteindelijk eten op tafel was alles ijskoud en de garnalen waren nog rauw in de sushi. Weer gebeld na de winkel en dan krijg je te horen ja stuur maar een mail, en daar mag je het mee doen. € 100,00 voor eten betaald en dat ligt nu in de prullenbak. Was eerst tevreden over ze maar hoe ze dit nou gedaan hebben zou ik zeggen bestel hier nooit, want als het niet goed gaat zit je met honger aan tafel en wordt het niet voor je opgelost. Je moet het maar uitzoeken en even een mailtje sturen na het hoofdkantoor. Echt belachelijk manier van ondernemen.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Dennie, onze welgemeende excuses voor deze ervaring met uw bestelling... Tijdens extreme drukte kunnen we dit op het moment zelf soms niet naar tevredenheid oplossen, waardoor we voorstellen het via de mail netjes te doen. We begrijpen dat dit heel vervelend is, dus we zullen in elk geval ons uiterste best doen dit in het vervolg te voorkomen. Mocht u het nog verder willen bespreken, mag u ons altijd even bellen op een rustig moment of evt. mailen.

Fan vergeet
16 november 2024
Maud
11 november 2024

Ik bestel hier regelmatig, maar deze keer was het helaas een grote teleurstelling. Om 17:00 uur heb ik een bestelling geplaatst, met de verwachte bezorgtijd om 19:15 uur. Uiteindelijk werd het pas om 20:36 uur bezorgd. Ik probeerde contact op te nemen met de winkel, maar kreeg alleen een volle voicemail. Uiteindelijk kreeg ik iemand te spreken, en werd mij verteld dat het erg druk was. Normaal gesproken is het eten hier erg lekker, maar gisteren was dat helaas niet het geval. De komkommer had een nare, oude smaak, de tonijn was ronduit slecht, en alles viel uit elkaar. Zelfs de rijst had een vreemde smaak, waardoor we bang waren om het op te eten. Tot overmaat van ramp was de garnaal zelfs rauw van binnen. We hebben bijna alles moeten weggooien en uiteindelijk zelf opnieuw gekookt om nog iets te kunnen eten. Ik heb geprobeerd opnieuw te bellen om dit door te geven, maar weer stuitte ik op een volle voicemail. Daarom laat ik mijn ervaring nu via deze weg achter. Ik begrijp dat h

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Maud, wat ontzettend vervelend dat u zo'n slechte ervaring heeft gehad met bestellen. We staan u graag te woord om tot een passende oplossing te komen, dus onze excuses voor onze telefonische onbereikbaarheid. Weet dat u ook altijd even naar ons kunt mailen. Dan proberen we het via die weg alsnog op te lossen.

Yara
9 november 2024

Duurde langer dan bij bestellen aangegeven, maar werd hier netjes telefonisch van op de hoogte gesteld. Kwaliteit is altijd goed!

Dennie Van hees
3 november 2024

Eten al om 18 uur besteld voor 21 uur en was prima op tijd, en het smaakte weer prima.

Monique
1 november 2024

Heerlijke sushi en keurig op tijd!

Marit
28 oktober 2024

Afgelopen tijd heb ik een aantal keer iets besteld bij mr sushi en was ik over het algemeen tevrede. Helaas was ik dat gisteren niet. Ik kreeg mijn bestelling helaas een uur later, dit vond ik erg jammer, want daardoor had ik al minder honger. Daarnaast gaf ik aan dat ik iets niet wilde hebben, maar kreeg ik het toch in mijn sushi. Dit vond ik niet prettig. Ik had gisterenavond al gebeld om te kijken voor een oplossing, maar was het helaas te druk voor. Daarnaast had ik gebeld om mijn klacht in te dienen, maar ze hadden het te druk en zou terug worden gebeld, maar helaas tot op heden niet gebeurd. Ik hoop dat er nog wel contact word opgenomen om te kijken wat er mis is gegaan.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Marit, heel vervelend om te horen dat meerdere dingen mis gingen met uw bestelling. U mag ons altijd even mailen op info@mrsushi.nl, dan proberen we via die weg alsnog tot een oplossing te komen.

Kevin
27 oktober 2024

Eten was heel erg lekker! Echter hadden we ruim van tevoren gereserveerd om de sushi om 18:00 uur te hebben. Echter werd het pas om 18:30 bezorgd.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Kevin, onze oprechte excuses voor de verlate bezorging. We hopen dat u alsnog lekker heeft kunnen eten, en we proberen de volgende keer weer netjes op tijd te zijn.

Jeroen
26 oktober 2024

2 uur gewacht op de bestelling… sushi was matig en droog erg jammer.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Jeroen, onze excuses voor de lange bezorgtijd dit keer... Aarzel niet om altijd even contact op te nemen bij ontevredenheid, dan compenseren we u graag.

Kayleigh
24 oktober 2024

3 kwartier onderweg voor een stukje van 10 min. Uiteindelijk na 1,5 uur mijn pokebowl binnen gekregen met ice tea ipv AA drink. Ook miste er verschillende ingrediënten.. droog en taai

Reactie van Mr. Sushi

Hi Kayleigh, onze excuses voor de lange bezorgtijd dit keer en dat er meerdere dingen niet klopte aan uw bestelling. Aarzel niet om altijd even contact op te nemen bij ontevredenheid, dan lossen we dit graag met u op.

M
22 oktober 2024

Late levering. Jullie zeggen altijd dat het net de deur uit is als we bellen. In werkelijkheid krijg in dan 45 minuten later pas een mail en 15 min daarna de bestelling. Dat vinden we jammer. Voor de rest heerlijke sushi.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, onze excuses voor de lange bezorgtijd dit keer... Aarzel niet om altijd even contact op te nemen bij ontevredenheid, dan compenseren we u graag.

Ashley
20 oktober 2024

Sushi was echt niet heel lekker.. Verkeerde temperatuur (te warm) en rijst smaakte gek. Niet vers in ieder geval.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Ashley, jammer dat u niet tevreden was over uw bestelling. Aarzel niet om altijd even telefonisch contact op te nemen bij ontevredenheid, dan compenseren we u graag.

Jos
14 oktober 2024

Omdat de bestelling 1,5 uur later dan de afgesproken tijd is gekomen, was ons bezoek dat een trein moest halen al weg.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Jos, onze excuses voor de lange bezorgtijd dit keer... Aarzel niet om altijd even contact op te nemen bij ontevredenheid, dan compenseren we u graag.

Lex Roland
7 oktober 2024
Merkus
30 september 2024

Deze keer mooi op tijd met de bezorging en zoals altijd was de smaak weer voortreffelijk. Het was wel iets moeilijker om de sushi goed uit de doos te krijgen, het plakte een beetje aan elkaar waardoor de rijst wat uit elkaar viel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Conijn
28 september 2024

Sushi kwam wat laat maar was er niet minder lekker om. Was weer erg lekker.

Reactie van Mr. Sushi

Excuses voor de wat langere bezorgtijd. Fijn om te horen dat u alsnog lekker gegeten heeft!

Xx
27 september 2024

Wij hebben 2,5 uur gewacht op onze sushi. Die vervolgens helemaal op gefrommeld in de box was geleverd. We hebben 2x moeten bellen en de sushi kwam er echt nu aan werd er tegen ons verteld, maar dan alsnog een half uur moeten wachten.

Reactie van Mr. Sushi

Hi! Onze oprechte excuses voor het lange wachten op uw bestelling.. We hopen dit de volgende keer te voorkomen. Neem in het vervolg graag even direct contact met ons op hierover, zodat we kunnen kijken of we u netjes een oplossing kunnen aanbieden.

Paul van den N
25 september 2024
Gineke
22 september 2024

Het eten was echt niet lekker, rook niet helemaal goed en zat een hele rare smaak aan.. 80 % weggegooid van de bestelling.. eens maar nooit weer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Gineke, wat vervelend dat u niet tevreden was over de bestelling... Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Neem altijd gerust even telefonisch contact met ons op om dit te bespreken, dan zoeken we graag naar een oplossing.

Ray
21 september 2024

Bestelling 2 uur voor gewenste bezorgtijd geplaatst, dan nog 1:15 uur vertraagd zonder enige excuses. Vervolgens sushi gehavend en uit elkaar gevallen bij aankomst. Zeker niet voor herhaling vatbaar bij dit filiaal.

Reactie van Mr. Sushi

Hi! Onze oprechte excuses voor het lange wachten op uw bestelling.. We hopen dit de volgende keer te voorkomen. Neem in het vervolg graag even direct contact met ons op hierover, zodat we kunnen kijken of we u netjes een oplossing kunnen aanbieden.

Boon
21 september 2024

Zoals gewoonlijk, goed te doen maar weer eens laat geleverd.

Reactie van Mr. Sushi

Hi! Onze oprechte excuses voor het lange wachten op uw bestelling.. We hopen dit de volgende keer te voorkomen. Neem in het vervolg graag even direct contact met ons op hierover, zodat we kunnen kijken of we u netjes een oplossing kunnen aanbieden.

Björn
21 september 2024

Ik had gevraagd of het om 21:30 bezorgd kon worden. Het was er uiteindelijk om 20:30

Reactie van Mr. Sushi

Hi Björn, onze excuses dat we het op de verkeerde tijd bezorgd hebben bij u... Zullen de volgende keer extra goed opletten hierop!

Michelle
18 september 2024

Heerlijke sushi binnen een halfuur bezorgd!

Ab
18 september 2024

Sushi was niet echt wat wij verwacht hadden! Bezorgen duurde meer dan 1 uur terwijl het rustig was (na 21:00)

Reactie van Mr. Sushi

Vervelend dat de sushi niet was wat u ervan verwacht had. Graag horen we meer in detail wat u hiermee bedoelt, zodat we onszelf ook daadwerkelijk kunnen verbeteren.

Hana
17 september 2024

Heerlijke sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Merkus
16 september 2024

De sushi was zoals altijd prima, de gratis loempiaatjes waren koud dus niet zo lekker om te eten. Bovendien was de afgesproken tijd van bezorging een half uur later.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Markus! Vervelend dat u wat langer moest wachten op uw bestelling.. We hopen dit de volgende keer te voorkomen. Mochten we u telefonisch nog niet netjes gecompenseerd hebben, mag u altijd nog even mailen, zodat we u kunnen compenseren voor een volgende bestelling.

Krist
15 september 2024

Lekkere sushi maar drie kwartier te laat!

Reactie van Mr. Sushi

Hi! Onze oprechte excuses voor het lange wachten op uw bestelling.. We hopen dit de volgende keer te voorkomen. Mochten we u telefonisch nog niet netjes gecompenseerd hebben, mag u altijd nog even mailen, zodat we u kunnen compenseren voor een volgende bestelling.