Beoordelingen van Mr. Sushi IJsselstein
Recente recensies
Noci
Bezorging was half uur later. Wel excuus gekregen. Reden was door ziekte te weinig mensen.
Mar
Al meerdere keren sushi besteld. Dit keer was de bezorgtijd 1uur en 40min en daarbij heb sushi rol gekregen die niet aangeven stond op box. Jammer.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Kitty
Ruim 1 uur te laat bezorgd en als je dan voor de 2e keer belt dan gooien ze de hoorn erop
Anoniem
Heerlijke sushi, wij hadden wat nieuwe rollen geprobeerd en alles smaakte!!
Schokkenbroek
Eten was goed van smaak alleen alle saus zat over de hele deksel heen en we hebben er heel lang op zitten wachten tot het kwam
Ashley
Op vrijdag een bestelling gedaan voor maandag (ivm vergadering op werk, wat grotere bestelling dus konden ze hier rekening mee houden). Vanwege omstandigheden ging de vergadering niet door. Zodra ze open waren op maandag direct gebeld en gevraagd of ik de bestelling kon annuleren. De jongen aan de telefoon zei dat hij dit ging overleggen met z'n baas en zou mij terugbellen. Je raadt het al; ik werd niet gebeld. Vanaf ongeveer 13:30 uur tot 16:00 uur heb ik nog 11 keer gebeld én het contactformulier ingevuld (mailadres is namelijk een no reply), maar ik kreeg maar geen contact. Uiteindelijk kwam de bestelling gewoon om 17:00 uur. Bezorger wist natuurlijk ook niet van hoe of wat. Ik vind de slechte bereikbaarheid echt niet kunnen, een volgende keer kiezen we voor een ander sushibedrijf.
Mina
Esmee
Mijn favoriete sushi! En altijd leuke aanbiedingen.
Rem
Eerste keer bij deze tent. Maki; een puntje zalm (voor het oog dat er zalm in zit, sommige aan een kant en andere kant alleen rijst). De box met vooral zalm sushi/uitjes/saus smaakte vooral naar uitjes en saus. Miniloempias lauw. Wilde keer wat anders proberen maar helaas is dit niet voor mij.
Dorp
Mooi optijd en de suyshi was ook prima!
Jan-Willem van der Pijl
Erg lekker maar 1 flesje sojasaus voor 3 personen is wel een beetje weinig. En er zaten stokjes bij die niet hoefden en dus ook niet besteld waren.
Imad
Snel en goed service en lekker.
Nina
Wij hebben 2 uur gewacht voor onze sushi… Ik heb 3 keer gebeld, maar geen gehoor en ook niet teruggebeld. Ik vond de sushi ook niet lekker, het zeewier was gewoon taai. Ik ga hier niet meer bestellen.
Marijn van Prooijen
Na anderhalf uur kwam het eten eindelijk opdagen. Een bezorger die niet de moeite neemt om normaal naar de voordeur te zoeken, al bellend op luidspreker het eten komt bezorgen en dan ook nog eens matig eten afgeeft.
Sandra
Eten was heerlijk. Bezorging was ruim een half uur te laat, wat erg tegenviel. De jongeman die bezorgde was wel vriendelijk aan de deur.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Sandra, vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op u bestelling. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om netjes op tijd te zijn.
Margo
Weer veel en veel te laat. Het eten is lekker maar wederom veel te laat dus de rest van het jaar bestel ik weer ergens anders.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
K. Smits
Ik had een poke bowl met garnaal besteld, deze kwam een half uur te laat aan (zoals gewoonlijk). De garnaal leek al zo lang gelegen te hebben dat ik het vet eruit kon knijpen.
Reactie van Mr. Sushi
Hi, jammer om via deze weg te horen dat u niet geheel tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.
Patrick Keijzer
Er zaten geen stokjes, wasabi en sojasaus bij......
Reactie van Mr. Sushi
Hi Patrick, onze excuses voor dit ongemak. We zullen hier de volgende keer weer extra goed op letten!
ED
Lekkere sushi en fijn dat jullie naar Vianen komen om te bezorgen.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Maurice Kok
Top Kwaliteit en op tijd geleverd
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Mariska
He
La
Heerlijk
William
Altijd lekker
Ashley
Sushi bezorging duurt altijd lang, dat weet ik inmiddels. Maar als ik een mail krijg met de verwachtte bezorgtijd van een uur, verwacht ik niet dat ik twee(!!) uur moet wachten. Ik probeerde ze na ruim anderhalf uur te bellen, maar nummer was niet bereikbaar. Vervolgens snapt de bezorger ook niet hoe hij in het ziekenhuis moet komen, terwijl ik heel duidelijk had opgeschreven welke bordjes hij moet volgen en waar hij kan aanbellen. * het was 1 januari, maar je kan verwachten dat het dan druk is en daar je hoeveelheid personeel of bezorgtijd op aanpassen lijkt me.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Ashley, onze excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.
Ivan
Op de kwaliteit en bezorging is niets aan te merken, zoals altijd is de sushi etc heerlijk Wat er jammer is, ik bestel meestal de Poke Bowl Karaage met kerrie mayo, maar net zoals deze keer ontving ik de Poke Bowl Chicken met Yakitori saus Ook lekker, maar niet wat ik besteld heb
Ch
Eten is keurig wel aan de droge kant, handroll wel extreem weinig tonijn. Pokebowl goed gevuld alleen weinig saus
Reactie van Mr. Sushi
Hi, jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.
Ashley
Vega en vis/vlees zat gewoon in 1 bak, dat vind ik best gek. We moesten echt goed kijken welke sushi welke was. Verder was het weer lekker, bezorging duurde ongeveer een uur wat vrij normaal is voor sushi.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Ashley, onze excuses voor dit ongemak. Niet iedereen die ook vegetarische sushi bestelt is ook daadwerkelijk vegetariër, waardoor we deze niet per definitie van elkaar scheiden. Mocht dit bij u wel het geval zijn mag u altijd even aangeven in de opmerkingen/naar ons bellen om dit door te geven. Dan houden we hier graag rekening mee!
Joann
Is de saus veranderd die over de gefrituurde sushi heen gaat? En de overige sushi was echt niet lekker. Echt bijna alles weggegooid. Ik denk dat het gewoon heeft staan te verpieteren. Laatste keer dat ik hier bestel.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Joann, wat jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.
Chantql
Heerlijke sushi,vers gemaakt en ondanks dat ons adres niet voorkomt voor bezorging(nieuwbouw) komen ze het toch brengen.
Matthijs
Smakelijke, verse sushi. De maguro handvol was bijzonder lekker.Goed gevuld Met voldoende washabi en sojasaus meegeleverd.
Lau
Dan
Goede service en zeer vriendelijk personeel! De sushi 🍣 was voortreffelijk!
Nicole
Erg lekker, veel beter dan toen het net open was. Dochters vonden het ook echt heerlijk. Dank!!
Yara
Altijd tevreden geweest tot vandaag. Om 17.30 uur besteld, zou rond 18.35 uur hier zijn. Het is nu 21.00 uur en nog niets ontvangen. Bij telefonisch contact nemen ze niet op en aan het einde van mijn pogingen schakelt het direct over naar de voicemail. Eerdere ervaringen waren altijd goed, als het druk was belde ze altijd netjes als het langer duurder. Nu na 3,5 uur geen eten, geld weg en geen contact te krijgen met de vestiging. Ontzettend jammer dit.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Yara, heel vervelend om te horen dat het zo misgegaan was met uw bestelling dit keer. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. U mag ons altijd even mailen, dan proberen we het later via deze weg alsnog netjes met u op te lossen.
Robert
Het is echt de eerste keer dat ik niet tevreden ben. De loempia’s waren koud. De pokebowl had hele grote stukken en veel te veel mayonaise en het is 45 minuten te laat geleverd.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Robert, wat jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.
Sam
Lekkere sushi maar ruim van te voren gepland (14 u) voor 17 u kwam pas 18:00 u aan
Reactie van Mr. Sushi
Hi Sam, vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op u bestelling. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om netjes op tijd te zijn.
B
Lekkere pokebowl, helaas 1 te weinig bezorgd maar heeft de bezorger snel opgelost en 1 nageleverd
Mustafa
Alles is toppie
Dorythea Tersteeg-Brookman
Bezorging was te laat en de garnalen waren koud.De gerechten leken wel oud.Zijn dat niet gewend van Mr.Suchi.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Dorythea, wat vervelend dat u niet zo tevreden was dit keer over uw bestelling. Neem gerust altijd even telefonisch of evt. per mail contact met ons op bij ontevredenheid. We bespreken dit graag en komen hopelijk tot een passende oplossing.
L
Jullie sushi is altijd zo lekker en de crispy rollen waren nog warm. Zo genoten
Aliya
De sushi stelt nooit teleur, altijd heel lekker en vers!
Dennie Van hees
Wij bestelde om 19:18 ons eten en ook al is het op zondag altijd drukker , 2,5 uur is echt gewoon te lang om op je eten te wachten. Toen uiteindelijk de bezorger er was gaf hij ons de verkeerde bestelling en konden we weer achter ons eten aan bellen. Uiteindelijk eten op tafel was alles ijskoud en de garnalen waren nog rauw in de sushi. Weer gebeld na de winkel en dan krijg je te horen ja stuur maar een mail, en daar mag je het mee doen. € 100,00 voor eten betaald en dat ligt nu in de prullenbak. Was eerst tevreden over ze maar hoe ze dit nou gedaan hebben zou ik zeggen bestel hier nooit, want als het niet goed gaat zit je met honger aan tafel en wordt het niet voor je opgelost. Je moet het maar uitzoeken en even een mailtje sturen na het hoofdkantoor. Echt belachelijk manier van ondernemen.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Dennie, onze welgemeende excuses voor deze ervaring met uw bestelling... Tijdens extreme drukte kunnen we dit op het moment zelf soms niet naar tevredenheid oplossen, waardoor we voorstellen het via de mail netjes te doen. We begrijpen dat dit heel vervelend is, dus we zullen in elk geval ons uiterste best doen dit in het vervolg te voorkomen. Mocht u het nog verder willen bespreken, mag u ons altijd even bellen op een rustig moment of evt. mailen.
Fan vergeet
Maud
Ik bestel hier regelmatig, maar deze keer was het helaas een grote teleurstelling. Om 17:00 uur heb ik een bestelling geplaatst, met de verwachte bezorgtijd om 19:15 uur. Uiteindelijk werd het pas om 20:36 uur bezorgd. Ik probeerde contact op te nemen met de winkel, maar kreeg alleen een volle voicemail. Uiteindelijk kreeg ik iemand te spreken, en werd mij verteld dat het erg druk was. Normaal gesproken is het eten hier erg lekker, maar gisteren was dat helaas niet het geval. De komkommer had een nare, oude smaak, de tonijn was ronduit slecht, en alles viel uit elkaar. Zelfs de rijst had een vreemde smaak, waardoor we bang waren om het op te eten. Tot overmaat van ramp was de garnaal zelfs rauw van binnen. We hebben bijna alles moeten weggooien en uiteindelijk zelf opnieuw gekookt om nog iets te kunnen eten. Ik heb geprobeerd opnieuw te bellen om dit door te geven, maar weer stuitte ik op een volle voicemail. Daarom laat ik mijn ervaring nu via deze weg achter. Ik begrijp dat h
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Maud, wat ontzettend vervelend dat u zo'n slechte ervaring heeft gehad met bestellen. We staan u graag te woord om tot een passende oplossing te komen, dus onze excuses voor onze telefonische onbereikbaarheid. Weet dat u ook altijd even naar ons kunt mailen. Dan proberen we het via die weg alsnog op te lossen.
Yara
Duurde langer dan bij bestellen aangegeven, maar werd hier netjes telefonisch van op de hoogte gesteld. Kwaliteit is altijd goed!
Dennie Van hees
Eten al om 18 uur besteld voor 21 uur en was prima op tijd, en het smaakte weer prima.
Monique
Heerlijke sushi en keurig op tijd!
Marit
Afgelopen tijd heb ik een aantal keer iets besteld bij mr sushi en was ik over het algemeen tevrede. Helaas was ik dat gisteren niet. Ik kreeg mijn bestelling helaas een uur later, dit vond ik erg jammer, want daardoor had ik al minder honger. Daarnaast gaf ik aan dat ik iets niet wilde hebben, maar kreeg ik het toch in mijn sushi. Dit vond ik niet prettig. Ik had gisterenavond al gebeld om te kijken voor een oplossing, maar was het helaas te druk voor. Daarnaast had ik gebeld om mijn klacht in te dienen, maar ze hadden het te druk en zou terug worden gebeld, maar helaas tot op heden niet gebeurd. Ik hoop dat er nog wel contact word opgenomen om te kijken wat er mis is gegaan.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Marit, heel vervelend om te horen dat meerdere dingen mis gingen met uw bestelling. U mag ons altijd even mailen op info@mrsushi.nl, dan proberen we via die weg alsnog tot een oplossing te komen.
Kevin
Eten was heel erg lekker! Echter hadden we ruim van tevoren gereserveerd om de sushi om 18:00 uur te hebben. Echter werd het pas om 18:30 bezorgd.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Kevin, onze oprechte excuses voor de verlate bezorging. We hopen dat u alsnog lekker heeft kunnen eten, en we proberen de volgende keer weer netjes op tijd te zijn.
Jeroen
2 uur gewacht op de bestelling… sushi was matig en droog erg jammer.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Jeroen, onze excuses voor de lange bezorgtijd dit keer... Aarzel niet om altijd even contact op te nemen bij ontevredenheid, dan compenseren we u graag.
Kayleigh
3 kwartier onderweg voor een stukje van 10 min. Uiteindelijk na 1,5 uur mijn pokebowl binnen gekregen met ice tea ipv AA drink. Ook miste er verschillende ingrediënten.. droog en taai
Reactie van Mr. Sushi
Hi Kayleigh, onze excuses voor de lange bezorgtijd dit keer en dat er meerdere dingen niet klopte aan uw bestelling. Aarzel niet om altijd even contact op te nemen bij ontevredenheid, dan lossen we dit graag met u op.
M
Late levering. Jullie zeggen altijd dat het net de deur uit is als we bellen. In werkelijkheid krijg in dan 45 minuten later pas een mail en 15 min daarna de bestelling. Dat vinden we jammer. Voor de rest heerlijke sushi.
Reactie van Mr. Sushi
Hi, onze excuses voor de lange bezorgtijd dit keer... Aarzel niet om altijd even contact op te nemen bij ontevredenheid, dan compenseren we u graag.
Ashley
Sushi was echt niet heel lekker.. Verkeerde temperatuur (te warm) en rijst smaakte gek. Niet vers in ieder geval.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Ashley, jammer dat u niet tevreden was over uw bestelling. Aarzel niet om altijd even telefonisch contact op te nemen bij ontevredenheid, dan compenseren we u graag.
Jos
Omdat de bestelling 1,5 uur later dan de afgesproken tijd is gekomen, was ons bezoek dat een trein moest halen al weg.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Jos, onze excuses voor de lange bezorgtijd dit keer... Aarzel niet om altijd even contact op te nemen bij ontevredenheid, dan compenseren we u graag.
Lex Roland
Merkus
Deze keer mooi op tijd met de bezorging en zoals altijd was de smaak weer voortreffelijk. Het was wel iets moeilijker om de sushi goed uit de doos te krijgen, het plakte een beetje aan elkaar waardoor de rijst wat uit elkaar viel.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Conijn
Sushi kwam wat laat maar was er niet minder lekker om. Was weer erg lekker.
Reactie van Mr. Sushi
Excuses voor de wat langere bezorgtijd. Fijn om te horen dat u alsnog lekker gegeten heeft!
Xx
Wij hebben 2,5 uur gewacht op onze sushi. Die vervolgens helemaal op gefrommeld in de box was geleverd. We hebben 2x moeten bellen en de sushi kwam er echt nu aan werd er tegen ons verteld, maar dan alsnog een half uur moeten wachten.
Reactie van Mr. Sushi
Hi! Onze oprechte excuses voor het lange wachten op uw bestelling.. We hopen dit de volgende keer te voorkomen. Neem in het vervolg graag even direct contact met ons op hierover, zodat we kunnen kijken of we u netjes een oplossing kunnen aanbieden.
Paul van den N
Gineke
Het eten was echt niet lekker, rook niet helemaal goed en zat een hele rare smaak aan.. 80 % weggegooid van de bestelling.. eens maar nooit weer.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Gineke, wat vervelend dat u niet tevreden was over de bestelling... Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Neem altijd gerust even telefonisch contact met ons op om dit te bespreken, dan zoeken we graag naar een oplossing.
Ray
Bestelling 2 uur voor gewenste bezorgtijd geplaatst, dan nog 1:15 uur vertraagd zonder enige excuses. Vervolgens sushi gehavend en uit elkaar gevallen bij aankomst. Zeker niet voor herhaling vatbaar bij dit filiaal.
Reactie van Mr. Sushi
Hi! Onze oprechte excuses voor het lange wachten op uw bestelling.. We hopen dit de volgende keer te voorkomen. Neem in het vervolg graag even direct contact met ons op hierover, zodat we kunnen kijken of we u netjes een oplossing kunnen aanbieden.
Boon
Zoals gewoonlijk, goed te doen maar weer eens laat geleverd.
Reactie van Mr. Sushi
Hi! Onze oprechte excuses voor het lange wachten op uw bestelling.. We hopen dit de volgende keer te voorkomen. Neem in het vervolg graag even direct contact met ons op hierover, zodat we kunnen kijken of we u netjes een oplossing kunnen aanbieden.
Björn
Ik had gevraagd of het om 21:30 bezorgd kon worden. Het was er uiteindelijk om 20:30
Reactie van Mr. Sushi
Hi Björn, onze excuses dat we het op de verkeerde tijd bezorgd hebben bij u... Zullen de volgende keer extra goed opletten hierop!
Michelle
Heerlijke sushi binnen een halfuur bezorgd!
Ab
Sushi was niet echt wat wij verwacht hadden! Bezorgen duurde meer dan 1 uur terwijl het rustig was (na 21:00)
Reactie van Mr. Sushi
Vervelend dat de sushi niet was wat u ervan verwacht had. Graag horen we meer in detail wat u hiermee bedoelt, zodat we onszelf ook daadwerkelijk kunnen verbeteren.
Hana
Heerlijke sushi
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Merkus
De sushi was zoals altijd prima, de gratis loempiaatjes waren koud dus niet zo lekker om te eten. Bovendien was de afgesproken tijd van bezorging een half uur later.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Markus! Vervelend dat u wat langer moest wachten op uw bestelling.. We hopen dit de volgende keer te voorkomen. Mochten we u telefonisch nog niet netjes gecompenseerd hebben, mag u altijd nog even mailen, zodat we u kunnen compenseren voor een volgende bestelling.
Krist
Lekkere sushi maar drie kwartier te laat!
Reactie van Mr. Sushi
Hi! Onze oprechte excuses voor het lange wachten op uw bestelling.. We hopen dit de volgende keer te voorkomen. Mochten we u telefonisch nog niet netjes gecompenseerd hebben, mag u altijd nog even mailen, zodat we u kunnen compenseren voor een volgende bestelling.
bart
ruim 2 uur voor dat wij het eten wilde hebben besteld om helaas het eten bijna een uur te laat in ontvangst te nemen. kwaliteit van de sushi was prima
Reactie van Mr. Sushi
Hi Bart! Onze oprechte excuses voor het lange wachten op uw bestelling.. We hopen dit de volgende keer te voorkomen. Mochten we u telefonisch nog niet netjes gecompenseerd hebben, mag u altijd nog even mailen, zodat we u kunnen compenseren voor een volgende bestelling.
Bernice Mengers
Super lekker! Goede prijs kwaliteit verhouding en de medewerkers waren ontzettend vriendelijk.
Esmé
Om 19:00 uur de bestelling geplaatst en een bericht gekregen dat het 20:25 bezorgd zou worden. Om 21:00 nog steeds niks. Gebeld, maar 4x meteen naar voicemail. Eindelijk contact en verteld dat het er over 15 min is. Uiteindelijk de bestelling om 21:30 ontvangen. Mocht het écht zo druk zijn als beweerd wordt, is het misschien fijn als er ook een bericht wordt gestuurd dat de bestelling later is. Bezorger heeft wel vriendelijk excuses aangeboden. Eten was ook erg lekker.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Esmé! Onze oprechte excuses voor het lange wachten op uw bestelling.. We hopen dit de volgende keer te voorkomen. Mochten we u telefonisch nog niet netjes gecompenseerd hebben, mag u altijd nog even mailen, zodat we u kunnen compenseren voor een volgende bestelling.
Dvanoostrom
Door afsluiting weg kwam het eten 40 minuten te laat ( de afsluiting was al voor de 3e week dus een beetje rekening ermee houden of locaties uitzetten om te bestellen was misschien handiger geweest ) crispy chicken was gewoon koud en de koude sushi helaas lauw, uiteindelijk dus weggegooid geld
Reactie van Mr. Sushi
Hi! Onze oprechte excuses voor het lange wachten op uw bestelling.. We hopen dit de volgende keer te voorkomen. Mochten we u telefonisch nog niet netjes gecompenseerd hebben, mag u altijd nog even mailen, zodat we u kunnen compenseren voor een volgende bestelling.
Vita van de Graaf
Nadat wij 2 uur aan het wachten waren op het eten, hebben wij maae gebeld waar het bleef. Excuses gekregen, het zou er gelijk aan komen en als excuus kregen wij er extra soja saus bij. Na nog dik een half uur gewacht te hebben, was het eten er dan eindelijk. Maar in plaats van dat er extra sojasaus bij zat, zat er helemaal geen sojasaus bij... zoveelste keer dat het niet goed gaat, daar is het echt te duur voor
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Vita! Onze oprechte excuses voor het lange wachten op uw bestelling.. We hopen dit de volgende keer te voorkomen. Mochten we u telefonisch nog niet netjes gecompenseerd hebben, mag u altijd nog even mailen, zodat we u kunnen compenseren voor een volgende bestelling.
Anoniem
Weer meer dan een uur te laat bezorgd.
Reactie van Mr. Sushi
Hi! Onze oprechte excuses voor het lange wachten op uw bestelling.. We hopen dit de volgende keer te voorkomen. Mochten we u telefonisch nog niet netjes gecompenseerd hebben, mag u altijd nog even mailen, zodat we u kunnen compenseren voor een volgende bestelling.
Maurice Kok
Perfect,.. heel snel geleverd en erg lekker!
Damon van Houten
erg lekker en makkelijk op te halen
Debby De Kam- Ruiter
Lekker en vers. Enige minpunt. Al 2 keer achter elkaar zaten niet alle ingrediënten in mijn poke bowl. Ik miste kip (+3 euro) en zeewier tempura ( de allerlekkerste) . Ik heb ook niet gebeld, het was wel weer prima lekker en ik wilde samen met mijn gezin eten.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Debby, wat vervelend om te horen dat uw pokébowl niet compleet was... Neem even contact met ons op per mail, dan compenseren wij u voor de volgende bestelling!
Anoniem
Net als altijd iets te laat
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Mr. Sushi
Hi! Hopelijk heeft u alsnog lekker kunnen eten. Bedankt voor uw bestelling!
Boon
Louise
We zijn over het algemeen zeer tevreden over de thuisbezorging van Mr Sushi. Maar vandaag was een van de schalen echt een rommeltje. Alles lag door elkaar. Jammer, vermoedelijk is dit gekomen door het niet plat leggen van de schaal maar op z’n kant vervoeren.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Louise, heel vervelend dat een van de boxen slordig aangekomen is... Onze oprechte excuses voor dit ongemak. Neem graag even telefonisch contact met ons op in zo'n geval zodat we proberen dit dezelfde avond nog met u op te lossen!
Anita
Had samengestelde pokebowl; zaten ingredienten in die ik niet had besteld. Wilde lokatie IJsselstein bellen maar werd steeds doorgeschakelt naar de voicemail van een mobiel nummer. Heb voicemail 2x ingesproken maar ben niet teruggebeld. Heel vervelend dat jullie een fout maken en dan niet bereikbaar zijn. En dat is niet de 1e keer.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Anita, wat vervelend dat u pokébowl niet klopte, en u ons telefonisch niet kon bereiken. Neem even per mail contact met ons op zodat we hier alsnog naar kunnen kijken.
Marloes pompe
Het eten was koud en kwam een half uur te laat
Reactie van Mr. Sushi
Excuses voor de lange bezorgtijd Marloes.. Mail ons even, dan compenseren wij u voor een volgende bestelling.
E
Sushi was goed! Erg lekker. Veel te laat bezorgd, jammer…
Reactie van Mr. Sushi
Excuses voor de lange bezorgtijd... Mail ons even, dan compenseren wij u voor een volgende bestelling.
S Stigter
Super vers; smaakvolle sushi
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Boon
Paul van Someren
Jenny Ummels
Ondanks dat ik het verkeerde kreeg hebben jullie het sbel opgelost.
Merit
Jammer dat het zo super lang duurde (ongeveer 2 uur). Daarnaast was de bestelling ook anders dan ik had gevraagd. Maar fijn dat jullie aangaven dat ik de volgende keer een gratis box c bij de bestelling mag, dank daarvoor.
Herman en Ingrid Verweij
Lekker gegeten en binnen de afgesproken tijd bezorgd
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Ronald Buffing
Mariska
Genoten van een heerlijke pokebowl!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
LV
Super snelle levering, Helaas was alles in bakje gedaan en daardoor alles door elkaar gehusseld onderweg.Niet zo lekker als alles naar 1 dressing/sausje smaakt. Zeker niet voor de kinderen die alleen komkommer willen. Normaal altijd super tevreden klant!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Jan
Online besteld, op tijd afgehaald, heerlijk gegeten!
Lahcen
Carl
Heel weinig vis in de sushi bowl.
Charlotte Schouten
Jpspruit@ziggo.nl
Graag de berichten in het Nederlands AUB
Kracht
Het was weer snel en heerlijk!
Celeste
Ik heb de verkeerde bestelling binnengekregen. ipv salmon roll kreeg ik een soort kerrie box.
Marcel & Lorna Le Febre ❤️
Snel en vriendelijk bezorgd. Heerlijk gegeten, wel had ik iets meer Chuka Wakame in een portie verwacht. Maar verder zeer tevreden 🔝
Reactie van Mr. Sushi
Hi Marijn, onze welgemeende excuses voor deze negatieve ervaring. Had ons graag eventjes gebeld, dan bespreken we dit verder en kunnen we u hopelijk passend compenseren.