Bewertungen von Mr. Sushi Ijsselstein

Neue Beurteilungen

4.0
Jolanda
Gestern

Heerlijk

Robin
Gestern

De sushi smaakte lekker, alleen kregen we maar 1 klein bakje soja saus en 1 paar stokjes geleverd. Dit was helaas echt te weinig en sushi zonder soja is toch heel veel minder lekker.

Nienke de Jong
26 September 2022

Compliment voor de bezorger, hij was per ongeluk een uur te vroeg wat mij eigenlijk niet uitkwam, hij dacht mee en heeft gezorgd dat hij een uur later opnieuw voor de deur stond met nieuw eten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Randy
25 September 2022

Top en goed op tijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Raquel Van den berg
24 September 2022

Te lang gewacht voor onze bestelling

Els
24 September 2022

Het was weer super lekker!

Chantal
24 September 2022

Al om 14:50 besteld voor 17:00 uur bezorging Na bestelling mail gekregen dat de bezorging 17:20 zou worden. Om 17:45 nog niks na bellen te horen gekregen dat ze onderweg waren om 18:05 nog steeds niks weer gebeld Zou terug gebeld worden en compensatie krijgen. Nooit meer terug gebeld en niks aan een compensatie gehad..

Patrick Boekhout
24 September 2022

Ik bestel altijd om de 2 weken en de laatste 2 bestellingen zijn dr een aantal dingen fout gegaan! 2 weken geleden waren dr 12 kani maki vergeten en heb toen gebeld en toen werd er kappa maki nageleverd heb het toen maar gelaten want heb een kind die gewoon moet eten.. en giststeren was kwa sushi wel alles compleet alleen was de soya saus vergeten maar gelukkig had ik dat nog in huis maar dat lijkt me niet de bedoeling..

Rick
23 September 2022

Normaal gesproken heerlijk eten en snel bezorgd maar deze keer was echt waardeloos. Eten om 1830 besteld en werd om 2100 bezorgd. Wel 15x gebeld maar werd niet opgenomen. Eten zelf was zonder zorg en waarschijnlijk met haast in de bakjes gegooid, een puinhoop...

Kayleigh
22 September 2022

Top

Anoniem
22 September 2022
Corrie
21 September 2022

Lekker gegeten!!

Carol
19 September 2022

Great food, arrived ON TIME, still hot. Great service.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Liedje
18 September 2022

Snel bezorgd en was weer heerlijke verse sushi.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Vita van de Graaf
16 September 2022

Bestelling kwam pas na 2,5 uur. Warme gerechten waren steenkoud en er ontbraken rollen. Meisje aan de telefoon kon ons amper helpen en worden nu als het goed is terug gebeld na het weekend. Oftewel, deze avond een totale flop!

Anoniem
15 September 2022

De sushi was weer hartstikke lekker

MauBar
12 September 2022

Komen afspraken niet na over compensatie en leveren structureel meerdere uren te laat, waardeloos

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marloes Janssen
11 September 2022

Een uur te laat zonder contact op te nemen is zonde te noemen

Caroline
10 September 2022

Heerlijke poke bowl, rijk gevuld met ingrediënten

ann
5 September 2022

Tip: Probeer de bakjes recht te vervoeren. Dan ziet het er smakelijker uit bij ontvangst ;-)

Nikki
5 September 2022

Bestelling begin van de middag geplaatst met het verzoek om 16:45 bezorgen. Deze kwam uiteindelijk pas om 17:40 :-( Voor €13,- is de poke bowl erg klein, alles op elkaar “gegooid” en dus ook niet voor herhaling vatbaar. Sushi smaakte prima zoals altijd. Helaas dit keer niet zo tevreden over Mr. Sushi zoals altijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Esther
4 September 2022

Duurde wat lang voordat bestelling binnen was, maar heerlijk gegeten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Michel
29 August 2022

De sushi is prima maar ondanks dat ik zelfs een dag van tevoren heb besteld toch weer 32 minuten later bezorgd dan gevraagd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Stephanie de Vries
29 August 2022

De gefrituurde garnalen zaten er niet bij en zouden later geleverd worden. Dit werd zo'n 3 uur later en waren compleet afgekoeld.

Saliha
28 August 2022
Chelsey
27 August 2022

Bestelling was al 25 min te laat dus belde hoelaat hij kwam werd na gemeen antwoord tijdens mijn vraag meteen opgehangen. Bezorger zelf was super lief

Maes
27 August 2022

Nooit ontvangen . 100 beloftes gedaan maar het is nooit gekomen , grote mond aan de telefoon. Na 3 uur afgebeld en we willen ons geld terug !!!

Brigitte de Vries
27 August 2022
Rick
25 August 2022

Sushi was lekker. Hey restaurant heeft daarom zelfs contact gelegd om na te gaan of ik het niet vergeten was. Kortom goede communicatie en lekker eten.

Luna
22 August 2022

Super snel bezorgd en als altijd weer erg lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Saliha
21 August 2022

Heerlijke sushi

LK
19 August 2022

Bezorging alwéér 30 minuten te laat. Geen stokjes en geen sojasaus erbij! Veel te veel hete saus op tuna salad roll, hete saus stond er niet bij op het menu! niet geschikt voor kinderen, heb het weg kunnen gooien! Zeer teleurgesteld..

Hanane
19 August 2022

Lekkere sushi! Op tijd geleverd & top service!

Amy Veldhuizen
16 August 2022

Bij beide pokebowls zaten bruine avocado's en bij een pokebowl waren de tomaten vergeten helaas.

Rick
16 August 2022
Ineke Manschot
15 August 2022

1,5 uur moeten wachten en geen wasabi. Wel vriendelijke bezorger

Lucy
15 August 2022
Niek
14 August 2022

De sushibowl was echt top! Heerlijk! We hebben er alleen bijna 2 uur op moeten wachten. Het was wel zondagavond, dus een drukke dag


Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Van leeuwen
7 August 2022

Om 17:26 besteld het zou bezorgd worden binnen een uur ( na telefonisch gesprek) maar uiteindelijk kwam het 19:36 pas. Dus erg ontevreden na 3 keer Bellen waar de bestelling bleef

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

A
7 August 2022

Kwaliteit van de sushi was prima, helaas duurde de bezorging super lang. Voor 12 uur besteld en uiteindelijk pas rond half 3 het eten gekregen. Meerdere keren geprobeerd te bellen om de status van de bestelling te krijgen maar helaas iedere keer voicemail.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

D
6 August 2022

Sushi was heerlijk, helaas 7 uur bezorging aangegeven kwam half 8. Maar we hebben enorm genoten van het eten.

Cees
5 August 2022

Was weer heerlijk.

Berry
1 August 2022

Een uur te laat en het gene wat warm had moeten wezen was helaas ijskoud..

Barbara
1 August 2022

Om 18:15 besteld, om 19:25 geleverd. Incompleet. Gebeld en er zou een bezorger komen met het ontbrekende eten en iets extra's om het goed te maken. Om 21:00 maar gebeld om te zeggen dat ze niet meer hoefden te komen. "Dan storten we het geld wel terug". Erg jammer, ik hoop dat de 9,50 snel weer op mijn rekening staat. De pokebowls waren trouwens oke, niet boven verwachting maar wel lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Linda Tersteeg
31 Juli 2022

Heerlijk eten weer alles top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ivan
30 Juli 2022

De kip katsu op de pokebowl was vettig, niet lekker, heb ik weg gegooid en de lente uitjes waren ze vergeten. De rest v.d. Pokebowl was lekker net zoals de sushi. Bezorgtijd recies op tijd, ondanks ik een mailtje kreeg dat ze een half uurtje later zouden komen.

Verburg
26 Juli 2022

Jammer. Uur te laat. Op een dinsdag! En ijskoude, harde sushi! Leek wel van gister.

Corrie
26 Juli 2022

Het was weer erg lekker!

Jacky
25 Juli 2022

Bezorging duurt veelal 1,5 uur, veels te lang, heb dat nu al 3x meegemaakt en dat terwijl jullie een paar 100 meter hiervandaan zitten.

Marco
24 Juli 2022

Gisteren om 17:51 een bestelling (96298LLM) geplaatst bij Mr Sushi IJsselstein, via de app. Hierbij aangegeven dat we de bestelling graag om 19:00 willen ontvangen. Vervolgens krijgen wij, een minuut later, een mailtje dat de bestelling rond 19:30 bezorgt gaat worden. Tot zover weinig aan de hand. Om 19:40 bel ik met het filiaal met de vraag of er al meer bekend is over de bestelling. Ik krijg een verwonderde medewerker aan de telefoon die weet om welke bestelling het gaat en mij meldt dat zij contact op gaat nemen met de bezorger. Waarop zij mij direct terug zou gaan bellen. Dit gebeurt niet. Als ik na 10 minuten nog niets hoor bel ik weer met het nummer op de website, constant word ik na 3 Ă  4 maal overgaan, naar de voicemail geleid. Als de bezorger dan rond 20:15 eindelijk op de stoep staat met de bestelling en ik hem confronteer met het feit dat hij rijkelijk laat is reageert hij ronduit stuitend. Ik weiger hierop de bestelling wat er daarop volgt is een allesbehalve klantvrien

Els
22 Juli 2022

Heerlijk gegeten!

M
22 Juli 2022

Fijn dat de grote bakjes weer terug zijn. Jammer alleen dat de verhouding rijst t.o.v. de vulling nog te wensen over laat. Bij Ă©Ă©n bestelling is men de saus vergeten.

Matthijs
22 Juli 2022

goed verzorgd, kwalitatief goede en lekkere gerechten met goede smaakcombinaties! De tonijn op de maguro zou wat dikker mogen

Robin Slootman
18 Juli 2022

Pas bezorgd na 2 uur op een maandagavond

Taybi
17 Juli 2022
Jolanda
16 Juli 2022

Eten is goed maar baal er van dat iedere keer als ik warme dingen zoals garnalen mee bestel ze koud aankomen,word altijd wel weer opgelost met wat extra maar staat er een bezorger aan de deur die als ik zeg dat ze koud zijn me pissig aan kijkt en zo nors is als maar zijn kan. Ik geloof niet dat als ik betaal voor me eten het koud moet krijgen of er niks van kan zeggen omdat de bezorger dan pissed off is.

Saliha
11 Juli 2022
Great as always
11 Juli 2022

Food arrived still warm and very tasty, as always. A less than 10 minutes later than the estimated delivery, which is fine and not a problem. We really appreciate the vegan and vegetarian options. We suggest the loyalty bonus also offer the option of receiving the vegetarian sushi box instead of only having the option of getting the sushi box C, which is fish-based. Thanks for another great sushi for the weekend!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Caroline van Heusden
10 Juli 2022

Heerlijke sushi 🍣 kan niet lekkerder de soft rolls👍 Bezorgen uur te laat. Maar wel twee keer gebeld, daarover dus wel netjes kan gebeuren.

Natasja Vergouw
10 Juli 2022

Het was een kwartiertje te laat wat voor jullie doen niet heel laat is. De sushi was daar in tegen niet lekker, de garnalen leken nog niet gaar en de rijst van alle sushi was te zacht

Jessica
9 Juli 2022

Tonijn was niet lekker, de huid zat er nog op. Dus was niet goed afgesneden. Voor deze prijs verwacht ik ook een betere kwaliteit tonijn. Verder zat er teveel saus op. Het geheel stond mij vrij snel tegen.

van Vuuren
9 Juli 2022

Ik had een bestelling geplaatst met bezorgtijd 14:00 uur. Dit was namelijk een optie op de website. Ik ga er dan vanuit dat de bezorgtijd rond die tijd zal zijn. Direct nadat ik mijn bestelling had geplaatst kreeg ik bericht dat de verwachte bezorgtijd 14:35 zal zijn. Toen om 15 uur mijn bestelling nog steeds niet bezorgd was heb ik telefonisch contact met jullie opgenomen. Aan de telefoon werd gezegd dat ze even de bezorger ging bellen om te vragen waar hij zou blijven. Hierna heb ik geen terugkoppeling gehad. Uiteindelijk is mijn bestelling om 15:25 bezorgd. Volgens de bezorger waren er problemen met de auto geweest. De bezorger kon overigens ook geen goed Nederlands spreken. Helaas had ik geen tijd meer om te eten, omdat ik weg moest voor een afspraak. Met het plaatsten van de bestelling was ik er niet vanuit gegaan dat het zo lang zou duren. Ik had het immers besteld als een lunch. Ik weet niet of ik in de toekomst nogmaals bij jullie zal bestellen.

Sonja
7 Juli 2022
Amit
6 Juli 2022

Ik bestel best vaak bij jullie sushi maar helaas vond ik het deze keer te droog en was er voor mij gevoel amper mayonaise gebruikt in de sushi’s. 1 rol was wel een beetje gebruik gemaakt van de mayo maar de rest was gewoon droog . Jammer

M
3 Juli 2022

De sushi zat allemaal In 1 doosje gepropt waar door de saus tegen de deksel aangepakt zat. Niet echt leuk om te presenteren op een boord. Nu uit doosje moeten eten! Of we nog eens sushi bestellen?

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Patrick
2 Juli 2022

Ik had om half 4 mijn bestelling door gegeven dat ik hem om 18:00 wou ontvangen alleen kwam de bezorger pas om 18:36 aan. En ik had aangegeven dat ik geen wasabi en gember wou ontvangen via zo’n handig menuutje alleen zat dat dr wel bij dus wrm die optie als dr toch niet naar gekeken word en dit is niet de eerste x

Opstal
1 Juli 2022
Arno
1 Juli 2022

Complimenten voor de kwaliteit van de sushi en voor de exacte bezorgtijd door vriendelijke bezorger

Evelien
29 Juni 2022

Special sushibox 1 was heerlijk. Snelle bezorging

Magda
26 Juni 2022
Renate
26 Juni 2022

18 uur besteld, verwachte aflevering 19.15 om 19.50 melding onderweg en om 21 uur pas geleverd. Moeilijk bereikbaar en tijdens het gesprek werd de lijn verbroken. Eten koud, sushi klef. Uitermate slechte beleving. Hoe gaan jullie dit oplossen?

Gv
25 Juni 2022

Sushi was wat warm.. en helaas ruim 20 min te laat en de info email hierover kwam zelfs 40 min te laat

Aldwin Velis
25 Juni 2022

Na 2,5 uur wachten op de bestelling was het wel erg lekker

Colinda Grundeler-Veldhuizen
25 Juni 2022

Om 1730 zou de sushi bezorgd worden echter na 3 x gebeld te hebben kwamen ze eindelijk om 1915

Van det Kroef
25 Juni 2022

Geen stokjes en sojasaus gekeverd, jammer

Erik4mail@gmail.com
25 Juni 2022

Rolletjes open Garnalen koud en nat Soja saus 3 zakjes, te weinig, zakjes?? Levering ruim 30 min te laat.

Ivan
25 Juni 2022

De kip van de pokebowl was vettig, niet lekker. En ze waren de lente uitjes vergeten. Voor de rest was het lekker. En op tijd bezorgd.

Ron
24 Juni 2022
A
23 Juni 2022
Raquel Van den berg
20 Juni 2022

Goed!

Els Kracht
15 Juni 2022

Heerlijk gegeten. Snel bezorgd!

Am
13 Juni 2022
Liedje5
11 Juni 2022

Weer zeer lekkere sushi en lekker gegeten.

Brenda
10 Juni 2022

Voor de eerste x een poke-bowl genomen 
 heerlijk

Sarina Nieboer
7 Juni 2022

Normaal gesproken had ik 5 sterren gegeven, maar deze keer helaas niet. Ik vond de tonijn in de Maguro Roll er niet heel lekker uitzien en smaakte ook iets anders. De tonijn in de roll was een stuk grauwer en donkerder dan de tonijn op de Maguro nigiri. De Maguro roll hebben we dan ook voor alle zekerheid niet opgegeten. Maar voor de rest was de sushi weer om te smullen!

Anoniem
6 Juni 2022

Nooit meer. Ziekmakend, niet vers en niet te eten. Waardeloze tent.

Rick
6 Juni 2022
Dirk
6 Juni 2022

Erg lekker en precies op tijd klaar

Jenny
5 Juni 2022
Basira
5 Juni 2022

Top service en het was heerlijk!

Bert van den Broek
2 Juni 2022

Helaas het gevoel dat het niet allemaal vers gemaakt was maar meer productie en daardoor minder smakelijk.

J
1 Juni 2022
Kim Jansen
1 Juni 2022

Het is dat de sushi hier steeds zo lekker is. Maar de bezorging is zo ongelofelijk waardeloos, hou er rekening mee dat de levering eigenlijk altijd rond de 2 uur in beslag zal nemen.

Carol
30 Mai 2022

We are very happy to say that we see the Ijsselstein branch of Mr. Sushi has seen to have changed something, because the orders are not arriving late anymore! They are arriving on time and with the fried stuff arriving still warm and delicious, how it is supposed to be. We are very happy because we always loved the food, but for a few months they were having trouble with deliveries, but after a few weeks ordering we noticed they are much better and we wanted to give this positive review since in the past we also left a negative one when it was not working well. I truly hope they were able to fix whatever was going wrong for good and that we can continue relying on them for our sacret sunday sushi :)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bas
29 Mai 2022

Sushi prima. Bezorging nu voor de 2e keer niet goed en voor de 2e keer zelf op gaan halen. We wonen op 500 m van mr. sushi dus daar kan het niet aan liggen.

Boon
26 Mai 2022

Goed!

van Galen
26 Mai 2022

Te laat geleverd

Kok
26 Mai 2022

Was weer top!

TK
26 Mai 2022

1 uur en 3 kwartier wachten. Expres voor 28 uur besteld.

Nikki El Sheikh - van den Brink
22 Mai 2022
kay
21 Mai 2022

Hele slechte service. 2 keer gebeld waar mijn eten bleef en elke keer te horen gekregen dat het onderweg was, dik een uur gewacht. Eten wat ik kreeg was koud en klef. Voorheen nooit problemen mee gehad, maar dit is voor mij de laatste keer dat ik hier iets heb besteld.

LK.
21 Mai 2022

45 minuten te laat (alweer!) Geen wasabi en Ă©Ă©n klein flesje sojasaus voor 3 personen! De tonijnsalade echt veel te pittig, met name als er ook kinderen mee eten! Ik raad aan om dit aan te passen in jullie menu of het veel minder pittig te maken.

Tim en Shanne
18 Mai 2022

Soms heb je last van de Wet van Murphy. De bezorging heeft wel 3x aan de deur gestaan. Kan een keer gebeuren. De afgelopen bestellingen ging allemaal goed. Het is altijd lekker. Nu dus ook.

Naoull Chater
16 Mai 2022

Super snel bezorgd dit keer in minder dan 30 min al in Benschop helemaal top

F.
16 Mai 2022
Ingrid
15 Mai 2022

Heerlijke verse sushi. Zeker voor herhaling vatbaar.

Rick
14 Mai 2022
Anoniem
13 Mai 2022
Paulina
10 Mai 2022

Dank je wel voor de service en mijn dochter vond het heerlijk

Danielle Boshouwers
9 Mai 2022

17.00 uur besteld, gemaild door mr Sushi dat bestelling om 18.05 uur zou komen. Om 17.55 melding bezorger is onderweg. Bestelling bezorgd om 18.30 uur

Annick van der Poort
9 Mai 2022

De bezorging was erg slecht. Ik heb de sushi bestelt en ik ontving het bijna 2 uur later. Toen ik belde om aan te geven dat ik dit niet vond kunnen werd er gezegd dat het kwam door de drukte van moederdag, maar helaas heb ik bij mr sushi mijn bestelling nog nooit op tijd gekregen. De sushi zelf was wel erg lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Carol
9 Mai 2022

We love the food from Mr Sushi, but the order always comes very very late. It has also been coming cold - the fried stuff too - which is disappointing and did not happen before. The orders are at least one and a half an hour wait time. We have already waited for 2 and a half hours for it in the past. We also always have to be angry and calling so they deliver, otherwise you just keep waiting. Its a very stressful and frustrating process in the end, unfortunately. Sometimes we get the urge to eat sushi and decide to order anyway, but be prepared to get angry.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Corrie
9 Mai 2022

Zoals altijd lekker gegeten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

STL
8 Mai 2022
M.J. Merkus
8 Mai 2022

Op zich is de sushi heel lekker, maar ik heb wel een paar verbeterpunten. Ten eerste: Ik had besteld voor 18.00 uur, bij de bevestiging kregen wij de bezorgtijd door van 18.25. Ook niet erg, toen kregen wij de tijd door dat de bezorger onderweg was dit was 18.34 de bezorger was pas om 18.55 bij ons. Wat warm hoorde te zijn was koud,en de sushi zat aan elkaar geplakt. Dus als je er een rol uit wilde pakken viel die uit elkaar. Gebruik dan iets grotere verpakkingen. De smaak was prima maar bijna niet te doen om het met stokjes te pakken.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Brenda
8 Mai 2022

Om 17.00 besteld en het was er en nog warm 👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

chris
7 Mai 2022

als je om 13.00 besteld en je aangeeft dat je het om 17.45 wilt hebben dan vind ik het niet erg dat je aangeeft dat het 18.00 wordt. als je dan om 17.59 een bericht krijgt dat het onderweg is dan is het jammer dat het uiteindelijk pas om 18.25 bij je gebracht wordt. waar ik echt teleurgesteld om ben is dat de zak waar het inzat gescheurd was en dat de dozen duidelijk omgevallen waren. De deksels zaten helemaal onder de saus. Jammer had beter gekund.

Jenny
7 Mai 2022

Erg lekker zal zeker vaker bestellen

Mirjam
7 Mai 2022

Ruim 45 minuten later bezorgd dan aangegeven. Wederom 2/3 gevuld met rijst (pokebowl)

Chantal
6 Mai 2022

Beoordeling??? Hmm voor welke bestelling???? Na 4x bellen en ruim 1,5u later hoef ik geen sushi meer. Jammer voor ons hoeft het op deze manier niet meer.

Coen Rood
3 Mai 2022

Heb ruim 2 uur op mijn bestelling moeten wachten ! Toen deze uiteindelijk bezorgd was, bleek het niet het juiste te zijn. Na telefonisch overleg, kreeg ik de optie, de volgende dag nogmaals bezorgen of mijn geld teruggestort krijgen. Gekozen voor het laatste, tot op de dag van vandaag niks niks gezien of gehoord! Mag duidelijk zijn dat ik hier niks meer bestel !

Mark
1 Mai 2022

Lekkere sushi, goede aanbieding en vriendelijke gasten. Volgende keer weer!

Mirjam
29 April 2022

Bij 1 van de Pokebowls ontbrak de zeewiersalade (tegen meerprijs besteld) Nieuwe kartonnen bakjes zijn aan de krappe kant waardoor de inhoud nogal compact geplet werd. Dit keer bestond 2/3 uit rijst
 zijn dit niet gewend, wel jammer!

Anja
29 April 2022

Ondanks dat ik aangegeven had bij mijn bestelling dat ik geen wasabi, gember en stokjes wilde om verspilling te voorkomen zat het er toch allemaal bij.

Stefanie
29 April 2022
Quinty
29 April 2022

Ik kreeg een mailtje dat de bestelling onderweg ging en 3 kwartier later was de bezorger er pas. Heb uiteindelijk bijna 2 uur gewacht op mn eten. Toen ik en mijn collega’s de bestelling opende miste er 2 dingen. Ik ging bellen naar de zaak en pas na de 12e keer bellen werd er pas opgenomen. Ze zijn de 2 dingen dus vergeten, maar konden het niet naleveren want ze gingen eerder dicht vanwege de ramadan. Helemaal prima, maar laat dit dan even weten. Een collega heeft hierdoor gewoon niet kunnen avondeten. Bestelde juist altijd bij jullie omdat alles zo goed ging en lekker was, maar echt een dikke afknapper dit. Beter personeel aannemen ;)

Eric verheul
25 April 2022

Uur langer gewacht dan gevraagd

Lies
24 April 2022

Heerlijke verse sushi en netjes op tijd gebracht.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

M
22 April 2022
Saliha
19 April 2022

Was totale geen lekkere sushi wat ik gewend ben van jullie

Brenda
18 April 2022

18.00uur besteld en op tijd zoals altijd super lekker

Ivan
18 April 2022

Ondanks er een stiloring in de app en website was geweest, toch op bezorgd. De kwaliteit was deze keer niet zo goed. De sushi was niet zo lekker als anders en de Poke bowl was een zooitje, de kip katsu was niet lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Maeike
14 April 2022

Het bezorgen duurde wel lang. Was lange 10 min na telefoon gesprek (lees ruim 30min). Sushi was wel lekker, alleen de opmaak kan netter.

Linda
13 April 2022

Netjes gebeld dat het iets later werd dan vooraf gevraagd en dan nog snel geleverd!

Rick
11 April 2022
Miranda
10 April 2022

Eten was geweldig! Helaas kwam er al snel een mail dat de bestelling een half uur later bezorgd zou worden.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Brenda
8 April 2022

Prima en lekker zoals altijd 👍

Desiree De Bly
5 April 2022
Tim en Shanne
4 April 2022

Ondanks dat de soja saus vergeten was (kwamen ze snel na bezorgen) Was het wederom lekker. We hebben wel eens ergens anders besteld maar hier is het toch het lekkerste!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anja Slootweg
2 April 2022

Jammer dat het een half uur later kwam dan we besteld hadden.

Els Kracht
1 April 2022

Erg lekker en super vers!

Ron de Smit
27 MĂ€rz 2022
Randy
23 MĂ€rz 2022
Stefanie
22 MĂ€rz 2022
Lisa
21 MĂ€rz 2022

Plus: Vriendelijk personeel, goed geholpen, op tijd klaar, heerlijke sushi, prima prijs/kwaliteit. veel keus. Verbeterpuntje: Via app bij switchen van bezorgen naar afhalen moest de bestelling opnieuw ingevuld worden.

Demi
20 MĂ€rz 2022

Lekker eten! Alleen de Edamame bonen vergeten. Kan gebeuren! Na gebeld te hebben zou ik geld terug krijgen. Ik zou hier gelijk een appje over krijgen maar deze heb ik niet meer gehad.. Dus dat is jammer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rene
20 MĂ€rz 2022

Heerlijke sushi!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

We ntet
18 MĂ€rz 2022

Zoals altijd UITSTEKEND

Victor
15 MĂ€rz 2022

Helaas wisselt de kwaliteit erg, deze keer weer (te) veel (vreemde) saus en helaas geen viseitjes op de pokebowl. Wel vriendelijke bezorgers en extra maki gekregen waarvoor dank!

Dionne
15 MĂ€rz 2022
c
13 MĂ€rz 2022

jammer dat het bezorgen erg lang duurde

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Selima
13 MĂ€rz 2022
Roy
10 MĂ€rz 2022

Crunchy box smaakte allemaal hetzelfde en de stuks waren te groot

Fouad
10 MĂ€rz 2022

Super! Sushi altijd optijd! en vers! Smaakvol, Lang geen warme sushi thuis gehadđŸ€€ maar onze complimenten wij thuis zijn er gelukkig mee.. en de bezorgers altijd vrienlijk top đŸ’ȘđŸŒ

AS
8 MĂ€rz 2022

Heerlijke sushi en snel bezorgd, ruim voor de doorgegeven tijd.

Wesley
7 MĂ€rz 2022

Zoals altijd weer lekker sushi gegeten nog steeds echt lekker đŸ‘ŒđŸœ

Renate
7 MĂ€rz 2022

Warme gerechten waren echt koud koud, omdat er geen bezorger beschikbaar was om het te brengen bleek nadat ik belde. (18.28 besteld, 19.41 gebeld (toen stond het al klaar) 20.04 geleverd) Indien zo snel mogelijk bestelling, mijn advies bel dan zelf naar de klant en had warme gerechten opnieuw gemaakt zodat je kwaliteit kunt waarborgen. Ik heb gebeld ook te melden dat het koud was. Excuses en volgende x bij een bestelling een opmerking erbij zetten, alleen voor mij als klant geen referentie/code oid gehad dus voor mij geen zekerheid dat het volgende x goed gemaakt gaat worden.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bert van Santen
6 MĂ€rz 2022

De bezorging. Om 17.55 bestel en gevraagde bezorg tijd zo snel mogelijk, jullie geven een tijd aan van 18.55 en komen pas om 19.45. Best wel laat dus

Rene
4 MĂ€rz 2022
Anoniem
2 MĂ€rz 2022

Het eten kwam pas 2 uur nadat ik het besteld had. Verder proefde ik oude olie waar de grispy sushi in gebakken was. Ik heb een bestelling geplaatst van €50,- en het enige wat te eten was, waren de boontjes. Voor mij nooit meer mr. Sushi!

S Kolf
1 MĂ€rz 2022

Erg lange bezorgtijd. Om 18:37 besteld met ‘z.s.m.’ als gewenst bezorgmoment. NĂĄ bestellen werd pas duidelijk dat de bestelling om 19:55 (!) bezorgd zou worden. Om 20:16 gebeld: nog niks ontvangen.‘Bestelling staat klaar, bezorger is onderweg en komt dan meteen als 1e’. Om 20:37 de sushi uiteindelijk gekregen. 2 uur na bestellen. Jammer. Ps: we wonen Ă©Ă©n straat verder dan Mr Sushi.

😎
1 MĂ€rz 2022

Lekker maar beetje laAt. En geen kerrie saus :(

Rick
1 MĂ€rz 2022
Dgloco
28 Februar 2022
Martijn
27 Februar 2022

Het eten is heerlijk, maar de bezorging is een drama. De aangegeven tijd was 18.15, uiteindelijk kregen we het pas om 19.45, en ontbrak er ook nog een deel.

Daniël
27 Februar 2022
Ingrid
26 Februar 2022

het was weer heerlijk! alleen jammer dat toen ik nå bestellen nog speciaal belde om te checken of er nu wél of geen soyasaus bij zat, mij verteld werd dat dat er sowieso bij zat en het uiteindelijk toch zónder geleverd werd :-(

M
26 Februar 2022

Om 19:15 besteld, de eerste bezorgtijd was 20:00. Maar eij hebben “zo snel mogelijk” aangevinkt. We kregen al snel een mail waarin 20:40 als bezorgtijd atond. Om 20:50 kregen we een mail dat de bestelling onderweg was en om 21:40 was de bestelling pas hier
 we wonen op 10 minuten rijden afstand. Dit zijn we niet gewend, normaal hele goede en snelle levering..

Baa
25 Februar 2022

16:58 besteld via de Mr. Sushi app met het verzoek om 19:00 te leveren. Uiteindelijk 20:00 werd het gebracht! Dit na 15x te bellen waar ik direct in een voicemail kwam. Dit is echt schandalig voor een bedrijf van dit voormaat . Sta ten alle tijden je klanten te woord!!! En wees helder in je communicatie niet afschepen met excuses. Dit is echt een verbeterpunt.

Latifa
25 Februar 2022

Bestel altijd bij jullie maar vandaag was de sushi niet lekker rijst was hard jammer! Bezorgtijd was ook 2 uur

Duncan
25 Februar 2022

Lekkere sushi voor een redelijke prijs en prima bezorgtijd, niets mis mee

Jenny
25 Februar 2022
Simon
24 Februar 2022

Wederom 1 uur te laat, heb gebeld en er werd beloofd dat ze uiterlijk maandag terug zouden bellen met een compensatie, inmiddels is het Donderdag.

Marlies
24 Februar 2022

Sushi was lekker. We hadden echter box C besteld met 4 verschillende en kregen uiteindelijk maar 3 verschillende, dat was jammer.

Manon
22 Februar 2022

Warme bijgerechten kwamen in natte, kleffe zakken aan en waren volledig koud. Rest was goed.

Fransje
22 Februar 2022

Jammer van de ontbrekende spicy powder. De zoete ketchup-achtige saus hoort niet thuis in een pokebowl. En de rijst was Ă©Ă©n grote plakkerige klomp.

Victor
20 Februar 2022

Vandaag niet de beste ooit helaas. De rijst was warm, geen edamame en viseitjes en teveel saus. Wel een paar extra maki gekregen waarvoor dank! Hopelijk volgende keer weer als vanouds!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Els Kracht
20 Februar 2022

Nog een zesde stwr voor de bezorging in deze storm. Heerlijk gegeten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lisa
20 Februar 2022

Geen stokjes en sojasaus meegeleverd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

M
20 Februar 2022
Raymond
18 Februar 2022
Fred Scherrenberg
18 Februar 2022

Zeer slechte tijds Planing wacht tijden na afgesproken tijd min 1 uur en dan nog niet alles aflleveren volgens bestelling

Jana
16 Februar 2022

Jammer dat we maar 4 garnalen krotten hebben gekregen. We hebben 5 besteld, 5 euro 75 cent. Dus eigelijk 1,15 te veel betaald. En nergens een mail waar we konden reageren!!! Jammer dat warme eten lauw was. Verder goede kwaliteit en nu wel snellere levering!

Arno
16 Februar 2022

Heerlijke sushi en goed betaalbaar, exact op tijd bezorgd

Victor
15 Februar 2022

Hij was weer lekker, en supervriendelijke bezorger, bedankt!

Twan Van der louw
14 Februar 2022
Anoniem
14 Februar 2022
Elise
14 Februar 2022
Ivan
14 Februar 2022

Nadat de bestellingen vaak veel te laat bezorgd worden. Zijn ze nu de laatste paar keren gelukkig op tijd bezorgd, fijn!! De Sushi en Poke bowl waren weer heerlijk.

Rene
14 Februar 2022

Heerlijke sushi en mooi op tijd! Super!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Patrick Boekhout
11 Februar 2022

De koude sushi was vers en goed, alleen had ik ook warme sushi besteld en aangegeven dat ik het om 18:00 wou laten bezorgen. Maar toen stond de bezorgen al om 17:20 op de stoep gelukkig dat dr iemand thuis was om het aan te nemen alleen eenmaal dat ik thuis kwam was de warme sushi al koud, beetje jammer.

Corrie
11 Februar 2022

Lekker gegeten, vriendelijke bezorger, ruim op tijd, top!

Mandy
11 Februar 2022
Ka
9 Februar 2022

We zijn eigenlijk bijna altijd tevreden over de sushi en bestellen hier graag omdat het goed smaakt. Alleen soms lijkt de zalm te worden vervangen door sashimi, dat is wel jammer daar wij hier geen fan van zijn. Wat helaas tegenvalt is de bezorgdtijden. Deze wijken af van de bezorgstatus (zsm) en de bezorgtijd die je in de mail krijgt. De laatste keer kregen wij 2,5 uur na online bestellen pas de bezorging, dit na telefonisch contact te hebben gezocht. We werden wel vriendelijk te woord gestaan. De vrouw aan de telefoon gaf aan eergister contact op te nemen over het ongemak. Dat is echter nog niet gebeurd (2 dagen na beloofde terugbeldatum).

Brenda de Wilde
8 Februar 2022

Altijd snel en heerlijke maaltijden!

Tim
8 Februar 2022

Lekkere sushi, mooi op tijd bezorgd.

Victor
7 Februar 2022

Bij mij zijn ze altijd optijd (Houten!) en kwaliteit is top. Aardige bezorgers. Mijn go-to voor poke bowls!

Lekkergegeten
6 Februar 2022

Super lekker en vers gemaakt. Had online besteld en ben het gaan afhalen. Op de afgesproken tijd stond m’n bestelling klaar.

Masja de Lange
5 Februar 2022

Prima sushi en vriendelijke bezorger, maar
.. Ook al is het op een zaterdag woestdruk, dan laat je klanten niet ANDERHALF UUR wachten op een bestelling. Zeker niet zonder zelf contact op te nemen met de klant. Dit is de tweede keer dat ik bij jullie bestel en ook de tweede keer dat zo achterlijk lang heb moeten wachten.

D Pherai
5 Februar 2022

Jammer dat de warme Dim Sum box extreem koud geleverd en helemaal geen sauzen voor de snacks helaas de sojabonen ook niet goed gestoomd of met zout en een half uur later dan in de mail aangegeven stond. Maar verder was de sushi die erbij besteld was wel lekker.

Patricia
3 Februar 2022

Voor het eerst hele slechte, vieze, uit elkaar vallende sushi gekregen. Dag erna waren er 2 van de 3 ziek. En als je ze dan wilt spreken erover, negeren ze je. Geen mr sushi meer voor ons!!

Nikki El Sheikh - van den Brink
2 Februar 2022

Niet op aangegeven tijd bezorgd, geen bericht ontvangen voor later tijdstip. Leuke actie (FreeRoll) echter niet ontvangen.. jammer! Sushi was lekker, zoals altijd..

Esther
1 Februar 2022

Super, die family box. Zag er schitterend uit ook. Gratis roll perfect. Bezorger was wat later, maar daar werd netjes over gebeld. We gaan zeker nog een keer bestelen.

Linda Tersteeg
29 Januar 2022

Altijd heerlijke lekkere sushi hier toppers

Sasja van Nee
28 Januar 2022

Het was zoals altijd weer heerlijk.

Pietje
28 Januar 2022
Brigitte
26 Januar 2022

Eten was wel oké, helaas niet zo lekker als we gewend zijn. Bezorging duurde erg lang, na de aangegeven bezorgtijd duurde het nog een uur. Toen we belden werd aangegeven dat er iemand ziek was. Kan gebeuren, maar misschien wel netjes om dan even zelf te bellen.

Laatje
24 Januar 2022

Snelle bezorging. En super lekker!

Laurens
24 Januar 2022

Bezorging was een uur langer dan door gegeven misschien handig dat er een bericht verstuurd word als dit gebeurt sushi zelf was erg lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anoniem
24 Januar 2022

De sushi is lekker en vers. Helaas wel een stuk graat aanwezig in de sushi en kleine plastic stukjes. Dat was iets minder. Om 15uur al besteld voor half 6, maar het eten werd pas om kwart over 6 bezorgd terwijl ik een melding kreeg om precies half 6 dat het eten onderweg was.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anniek
23 Januar 2022

Het eten is zoals altijd heerlijk. De bezorging daarentegen
 Ik had ‘s ochtends voor 12:00 besteld met de tijd 17:15. Het eten kwam een uur en 20 min te laat. Toen ik na een kwartier belde om te vragen waar het bleef werd er gezegd dat de bezorger er ieder moment kon zijn wegens dat hij meerdere bestellingen mee had gekregen. Toen ik na 30 min (inmiddels dus 45 min later) belde om te vragen hoe het ervoor stond zei mevrouw dat ze de bezorger even zou bellen en ze me daarna zou terugbellen. Helaas moest ik een kwartier later zelf weer terugbellen, inmiddels was het eten dus al een uur te laat, om te vragen hoe het ervoor stond. Mevrouw antwoordde nogal gepikeerd dat de bezorger er echt ieder moment kon zijn, toen ik aangaf dat ik dit slecht vond, reageerde mevrouw met dat het voelde als een feestdag met de drukte en ik morgen wel teruggebeld zou worden met een compensatie. Ik ben heel benieuwd of ik morgen gebeld word, ik voelde me in elk geval behoorlijk afgewimpeld. Jammer dat hoe vr

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Visser
23 Januar 2022

Twee uur gewacht op de bestelling die om 18.00 bezorgd zou worden. Geen melding dat de bestelling vertraagd was. Meerdere keren telefonisch contact gezocht maar dan werd er niet opgenomen. Hierdoor crispy sushi niet meer warm.

Rick
22 Januar 2022
Susan Umans
21 Januar 2022

Heerlijke pokebowl!

Kim
20 Januar 2022

5 kwartier te laat bezorgd! Rond 15.30uur de bestelling geplaatst, zodat deze om 19.30uur bezorgd zou worden. De bestelling kwam pas om 20.35uur. Heel erg jammer, zeker omdat er om 19.50 uur toen ik belde waar de bestelling bleef gemeld werd dat deze binnen 15 minuten bezorgd zou worden. Daarna werd de telefoon niet meer beantwoord. Gelukkig was de sushi heerlijk!

H
19 Januar 2022
Zoë
17 Januar 2022

Ik had expres om 17.45 besteld omdat ik mijn bestelling in 19:00 uur wilde. Vervolgens krijg ik een mail dat mijn bestelling er rond 19.20 zou zijn, maar dat werd 19.40, terwijl ik 2 minuten van jullie vandaan woon. Mijn eten was ook nog eens koud

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Victor
16 Januar 2022

Prima sushi voor een prima prijs! Snel bezorgd en voor mij de beste mix van kwaliteit, prijs, snelheid en afwisseling. Bedankt, het was weer lekker!

Ibtissam
16 Januar 2022

Delicious!!!

Greenie
14 Januar 2022

Helaas veel te laat bezorgd en niet compleet. Weliswaar nabezorgd maar dat komtde eetsfeer niet ten goede. Sushi op zich was lekker....

Nikhoff
14 Januar 2022

Heerlijke sushi ,werden door middel van mailtje op de hoogte gebracht over de bezorgtijd .half uurtje later als de door ons gekozen tijd was geen probleem voor ons.

Patrick
13 Januar 2022

Bezorging was nog het beste aan deze Sushi. De sushi zelf was veel te grof en in ons geval zelf vettig! Geen aanrader.

Jose Spallink
12 Januar 2022

Heerlijke sushi Ik was blij verrast. Prima op tijd geleverd.

J. Haar
11 Januar 2022

Lekker, snel en er is netjes met mij contact opgenomen over de extra toevoeging bij mijn bestelling, waar ik uiteraard nooit nee tegen zeg.

Jana
6 Januar 2022

Lekker, jammer dat de bezorger ermee geschud heeft en 1 doos volledig op de zijkant heeft afgeleverd, alles dus door elkaar!

Nikki El Sheikh - van den Brink
5 Januar 2022

Bezorgtijd 18:30, om 18:45 gebeld of mijn bestelling al onderweg was. Dit was helaas niet het geval. Bezorger zou met 5 min terug zijn en dan zou hij mijn kant op komen. Daarbij beloofde de telefoniste dat er een extraatje bij de bestelling gedaan zou worden (overigens niet ontvangen!) bezorger stond om 19:15 voor de deur. Sushi was prima, jammer dat je zelf moet bellen om te vragen waar je eten blijft.. niet gewend van Mr. Sushi.. hopelijk volgende keer beter!

Verena
5 Januar 2022

Heerlijke sushi, erg goede prijs kwaliteit verhouding! Dit is een blijver!

Mitchell
5 Januar 2022

Sushi was heerlijk. Ondanks dat we om 15:30 al vooruit hadden besteld om om 18:00 geleverd te krijgen, was de bezorging een half uur te laat. Wel is een tegemoedkoming aangeboden.

Paul
4 Januar 2022

Het smaakte weer voortreffelijk! Dit keer weer andere (combinaties van) boxen gekozen en het was zelfs teveel. We hadden Ă©Ă©n opmerkingen waar we even over hebben gebeld en dat werd heel netjes en professioneel opgelost. Tot de volgende keer maar weer!

Hanane
3 Januar 2022

Het eten was super lekker & service ook top!

Manuela Stigter
3 Januar 2022

De sushi was heerlijk, alleen wel grote hompen, mag iets kleiner

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rick
1 Januar 2021
Randy
1 Januar 2021

Toppie weer

Nesselaar
1 Januar 2021

Helaas toen ik de sushi had opgehaald ben ik ziek geworden, dus heb ik de sushi niet meer gegeten. De volgende dag hebben we het wel gegeten maar dan is het altijd minder lekker helaas. Hopelijk kunnen we het de volgende keer wel gelijk eten

Linda Tersteeg
1 Januar 2021

Top sushi, heerlijke hapjes

Margriet
1 Januar 2021

Heerlijk gegeten, snel bezorgd en meer dan verwacht

Alice
31 Dezember 2021

Hele vriendelijke mensen en goede bezorging. Genoten van de sushi

Margot de Raaij
31 Dezember 2021

Wel betaald niets ontvangen! Op 31-01-2021 om 16:30 uur telefonisch contact gehad met Mr Sushi IJsselstein, medewerker gaf aan dat ik nog kon bestellen en dat er vanaf 19:00 uur geleverd kon worden. Besteld en betaald en niets ontvangen. Nog 1 keer om 19:45 uur telefonisch contact gehad, excuses enzovoort blah blah blah. Tot nu toe (22:15) geen sushi ontvangen wel een mail om 21:05 dat de bestelling onderweg was. Zo iets slechts heb ik nog nooit meegemaakt! Nooit meer!!! Ik vind dit oplichting en diefstal

Dagmar
31 Dezember 2021

Makkelijk besteld, prima op tijd klaar om opgehaald te worden en heerlijke verse sushi’s! Deze blijft😃

-
30 Dezember 2021
Marjolijn Bevers
30 Dezember 2021

Lekkere sushi , goede kwaliteit. Wel heel weinig sojasaus en wasabi bij een redelijk grote bestelling

Joyce
29 Dezember 2021

Het eten was heerlijk. Bezorging was wel ruim drie kwartier later dan aangegeven. Maar zou zeker nog een keer bestellen!

Ron
29 Dezember 2021

Lekkere sushi! maar de bezorging kan beter. Bijna 1 uur later bezorgd dan aangegeven.

Arno
29 Dezember 2021

Bestellen super makkelijk, bezorging stipt op tijd, en het eten was top

X
27 Dezember 2021

2,5 uur gewacht en koude gerechten die warm hadden moeten zijn!

Velis
27 Dezember 2021
Randy
27 Dezember 2021
Kim Jansen
27 Dezember 2021

Onze bestelling was op een verkeerd adres geleverd. Twee straten verderop. Gelukkig was de bewoner van dit adres zo vriendelijk om onze bestelling bij ons af te leveren.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ilona
26 Dezember 2021
Walid El Fakihi
26 Dezember 2021

Eten was heerlijk en de bezorger was heel Aardig

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Esther Withagen
25 Dezember 2021

Door kerstdrukte een uur later dan gevraagd maar de sushi was weer heerlijk

Petra
25 Dezember 2021

Gisteren voor het eerst besteld bij Mr. Sushi in IJsselstein en het is gelijk de laatste keer. We hadden ruim van te voren online onze bestelling doorgegeven en wilden graag alles bezorgd hebben om 18.15 uur. De bevestiging van onze bestelling gaf aan dat het om 18.35 uur kwam. Raar dat je om 15 uur 's middags al weet dat je 18.15 uur niet gaat halen, maar goed. Om 18.50 uur was onze bestelling er nog niet. Toen we belden, kregen we eerst 5 keer de voicemail en daarna pas contact. Het was druk en het kwam er aan, als compensatie zou er wat extra's bij onze bestelling zitten. Om 19.15 uur kwam de sushi en wat een teleurstelling. De poké bowl was matig. Sushirijst had geen smaak, aan avocado en komkommer kan je weinig fout doen, maar de saus zat er eigenlijk niet op en de masago was niet te vinden. De rest van de sushi was ook matig, vooral door de smakeloze sushirijst. De grootste fiasco was wel de Crispy Box. In plaats van 4 verschillende sushi, zat er volgens mij 1 soort in (ik kon in

Hansje Boers
25 Dezember 2021

Helemaal super!!

L. V.
25 Dezember 2021
S.
24 Dezember 2021
Hanane
24 Dezember 2021

Vriendelijke mensen en lekker warm

Van Loveren
24 Dezember 2021
Linda Van Elteren
22 Dezember 2021

17:45 besteld en het eten was er pas 20:15 klef en nattig... Zou gebeld worden voor compensatie, maar niets gehoord.

Patricia Verburg
20 Dezember 2021

Wij bestellen al jaren elke week sushi! Maar sinds we bij Mr Sushi bestellen willen we niks anders meer! Dit is en blijft de beste zaak van de provincie. In Ngein bied een sushi zaak elke woensdag 50% korting. Maar ook al was het gratis

.. MR SUSHI IS DE BESTE!!! Lief personeel. Leuke en snelle bezorgers. Altijd vers!

Van Zijl
20 Dezember 2021

Heerlijke Sushi en vers !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marsja
20 Dezember 2021

Goede kwaliteit sushi voor een betaalbare prijs. Goede smaak en vers. Verbeterpunt; warme gerechten zoals ebi fry en garnalenkroket zaten in een papieren zakje. Hierdoor is het snel koud.

Renée
20 Dezember 2021

Lekkere sushi.netjes verzorgd.Een aanrader.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Colinda Grundeler-veldhuizen
19 Dezember 2021
Anoniem
19 Dezember 2021

Super lekker gegeten, bezorging netjes op tijd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ingrid
17 Dezember 2021

Lekker, veel keus, op tijd klaar!

Lies
17 Dezember 2021
Leonie Steemers
13 Dezember 2021

Erg lekkere sushi. Hebben gister om iets over half 6 een bestelling geplaatst. Met bezorgtijd 18:30. Hebben uiteindelijk om 19:45 de sushi mogen ontvangen. Dit is de 2e keer dat we bij jullie wat besteld hebben en de 2e keer dat we zo lang moeten wachten op de bestelling. Ons zie je niet meer terug!