Bewertungen von Mr. Sushi Ijsselstein
Neue Beurteilungen
Dennie Van hees
Wij bestelde om 19:18 ons eten en ook al is het op zondag altijd drukker , 2,5 uur is echt gewoon te lang om op je eten te wachten. Toen uiteindelijk de bezorger er was gaf hij ons de verkeerde bestelling en konden we weer achter ons eten aan bellen. Uiteindelijk eten op tafel was alles ijskoud en de garnalen waren nog rauw in de sushi. Weer gebeld na de winkel en dan krijg je te horen ja stuur maar een mail, en daar mag je het mee doen. € 100,00 voor eten betaald en dat ligt nu in de prullenbak. Was eerst tevreden over ze maar hoe ze dit nou gedaan hebben zou ik zeggen bestel hier nooit, want als het niet goed gaat zit je met honger aan tafel en wordt het niet voor je opgelost. Je moet het maar uitzoeken en even een mailtje sturen na het hoofdkantoor. Echt belachelijk manier van ondernemen.
Fan vergeet
Maud
Ik bestel hier regelmatig, maar deze keer was het helaas een grote teleurstelling. Om 17:00 uur heb ik een bestelling geplaatst, met de verwachte bezorgtijd om 19:15 uur. Uiteindelijk werd het pas om 20:36 uur bezorgd. Ik probeerde contact op te nemen met de winkel, maar kreeg alleen een volle voicemail. Uiteindelijk kreeg ik iemand te spreken, en werd mij verteld dat het erg druk was. Normaal gesproken is het eten hier erg lekker, maar gisteren was dat helaas niet het geval. De komkommer had een nare, oude smaak, de tonijn was ronduit slecht, en alles viel uit elkaar. Zelfs de rijst had een vreemde smaak, waardoor we bang waren om het op te eten. Tot overmaat van ramp was de garnaal zelfs rauw van binnen. We hebben bijna alles moeten weggooien en uiteindelijk zelf opnieuw gekookt om nog iets te kunnen eten. Ik heb geprobeerd opnieuw te bellen om dit door te geven, maar weer stuitte ik op een volle voicemail. Daarom laat ik mijn ervaring nu via deze weg achter. Ik begrijp dat h
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Maud, wat ontzettend vervelend dat u zo'n slechte ervaring heeft gehad met bestellen. We staan u graag te woord om tot een passende oplossing te komen, dus onze excuses voor onze telefonische onbereikbaarheid. Weet dat u ook altijd even naar ons kunt mailen. Dan proberen we het via die weg alsnog op te lossen.
Yara
Duurde langer dan bij bestellen aangegeven, maar werd hier netjes telefonisch van op de hoogte gesteld. Kwaliteit is altijd goed!
Dennie Van hees
Eten al om 18 uur besteld voor 21 uur en was prima op tijd, en het smaakte weer prima.
Monique
Heerlijke sushi en keurig op tijd!
Marit
Afgelopen tijd heb ik een aantal keer iets besteld bij mr sushi en was ik over het algemeen tevrede. Helaas was ik dat gisteren niet. Ik kreeg mijn bestelling helaas een uur later, dit vond ik erg jammer, want daardoor had ik al minder honger. Daarnaast gaf ik aan dat ik iets niet wilde hebben, maar kreeg ik het toch in mijn sushi. Dit vond ik niet prettig. Ik had gisterenavond al gebeld om te kijken voor een oplossing, maar was het helaas te druk voor. Daarnaast had ik gebeld om mijn klacht in te dienen, maar ze hadden het te druk en zou terug worden gebeld, maar helaas tot op heden niet gebeurd. Ik hoop dat er nog wel contact word opgenomen om te kijken wat er mis is gegaan.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Marit, heel vervelend om te horen dat meerdere dingen mis gingen met uw bestelling. U mag ons altijd even mailen op info@mrsushi.nl, dan proberen we via die weg alsnog tot een oplossing te komen.
Kevin
Eten was heel erg lekker! Echter hadden we ruim van tevoren gereserveerd om de sushi om 18:00 uur te hebben. Echter werd het pas om 18:30 bezorgd.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Kevin, onze oprechte excuses voor de verlate bezorging. We hopen dat u alsnog lekker heeft kunnen eten, en we proberen de volgende keer weer netjes op tijd te zijn.
Jeroen
2 uur gewacht op de bestelling… sushi was matig en droog erg jammer.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Jeroen, onze excuses voor de lange bezorgtijd dit keer... Aarzel niet om altijd even contact op te nemen bij ontevredenheid, dan compenseren we u graag.
Kayleigh
3 kwartier onderweg voor een stukje van 10 min. Uiteindelijk na 1,5 uur mijn pokebowl binnen gekregen met ice tea ipv AA drink. Ook miste er verschillende ingrediënten.. droog en taai
Antwort von Mr. Sushi
Hi Kayleigh, onze excuses voor de lange bezorgtijd dit keer en dat er meerdere dingen niet klopte aan uw bestelling. Aarzel niet om altijd even contact op te nemen bij ontevredenheid, dan lossen we dit graag met u op.
M
Late levering. Jullie zeggen altijd dat het net de deur uit is als we bellen. In werkelijkheid krijg in dan 45 minuten later pas een mail en 15 min daarna de bestelling. Dat vinden we jammer. Voor de rest heerlijke sushi.
Antwort von Mr. Sushi
Hi, onze excuses voor de lange bezorgtijd dit keer... Aarzel niet om altijd even contact op te nemen bij ontevredenheid, dan compenseren we u graag.
Ashley
Sushi was echt niet heel lekker.. Verkeerde temperatuur (te warm) en rijst smaakte gek. Niet vers in ieder geval.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Ashley, jammer dat u niet tevreden was over uw bestelling. Aarzel niet om altijd even telefonisch contact op te nemen bij ontevredenheid, dan compenseren we u graag.
Jos
Omdat de bestelling 1,5 uur later dan de afgesproken tijd is gekomen, was ons bezoek dat een trein moest halen al weg.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Jos, onze excuses voor de lange bezorgtijd dit keer... Aarzel niet om altijd even contact op te nemen bij ontevredenheid, dan compenseren we u graag.
Lex Roland
Merkus
Deze keer mooi op tijd met de bezorging en zoals altijd was de smaak weer voortreffelijk. Het was wel iets moeilijker om de sushi goed uit de doos te krijgen, het plakte een beetje aan elkaar waardoor de rijst wat uit elkaar viel.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Conijn
Sushi kwam wat laat maar was er niet minder lekker om. Was weer erg lekker.
Antwort von Mr. Sushi
Excuses voor de wat langere bezorgtijd. Fijn om te horen dat u alsnog lekker gegeten heeft!
Xx
Wij hebben 2,5 uur gewacht op onze sushi. Die vervolgens helemaal op gefrommeld in de box was geleverd. We hebben 2x moeten bellen en de sushi kwam er echt nu aan werd er tegen ons verteld, maar dan alsnog een half uur moeten wachten.
Antwort von Mr. Sushi
Hi! Onze oprechte excuses voor het lange wachten op uw bestelling.. We hopen dit de volgende keer te voorkomen. Neem in het vervolg graag even direct contact met ons op hierover, zodat we kunnen kijken of we u netjes een oplossing kunnen aanbieden.
Paul van den N
Gineke
Het eten was echt niet lekker, rook niet helemaal goed en zat een hele rare smaak aan.. 80 % weggegooid van de bestelling.. eens maar nooit weer.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Gineke, wat vervelend dat u niet tevreden was over de bestelling... Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Neem altijd gerust even telefonisch contact met ons op om dit te bespreken, dan zoeken we graag naar een oplossing.
Ray
Bestelling 2 uur voor gewenste bezorgtijd geplaatst, dan nog 1:15 uur vertraagd zonder enige excuses. Vervolgens sushi gehavend en uit elkaar gevallen bij aankomst. Zeker niet voor herhaling vatbaar bij dit filiaal.
Antwort von Mr. Sushi
Hi! Onze oprechte excuses voor het lange wachten op uw bestelling.. We hopen dit de volgende keer te voorkomen. Neem in het vervolg graag even direct contact met ons op hierover, zodat we kunnen kijken of we u netjes een oplossing kunnen aanbieden.
Boon
Zoals gewoonlijk, goed te doen maar weer eens laat geleverd.
Antwort von Mr. Sushi
Hi! Onze oprechte excuses voor het lange wachten op uw bestelling.. We hopen dit de volgende keer te voorkomen. Neem in het vervolg graag even direct contact met ons op hierover, zodat we kunnen kijken of we u netjes een oplossing kunnen aanbieden.
Björn
Ik had gevraagd of het om 21:30 bezorgd kon worden. Het was er uiteindelijk om 20:30
Antwort von Mr. Sushi
Hi Björn, onze excuses dat we het op de verkeerde tijd bezorgd hebben bij u... Zullen de volgende keer extra goed opletten hierop!
Michelle
Heerlijke sushi binnen een halfuur bezorgd!
Ab
Sushi was niet echt wat wij verwacht hadden! Bezorgen duurde meer dan 1 uur terwijl het rustig was (na 21:00)
Antwort von Mr. Sushi
Vervelend dat de sushi niet was wat u ervan verwacht had. Graag horen we meer in detail wat u hiermee bedoelt, zodat we onszelf ook daadwerkelijk kunnen verbeteren.
Hana
Heerlijke sushi
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Merkus
De sushi was zoals altijd prima, de gratis loempiaatjes waren koud dus niet zo lekker om te eten. Bovendien was de afgesproken tijd van bezorging een half uur later.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Markus! Vervelend dat u wat langer moest wachten op uw bestelling.. We hopen dit de volgende keer te voorkomen. Mochten we u telefonisch nog niet netjes gecompenseerd hebben, mag u altijd nog even mailen, zodat we u kunnen compenseren voor een volgende bestelling.
Krist
Lekkere sushi maar drie kwartier te laat!
Antwort von Mr. Sushi
Hi! Onze oprechte excuses voor het lange wachten op uw bestelling.. We hopen dit de volgende keer te voorkomen. Mochten we u telefonisch nog niet netjes gecompenseerd hebben, mag u altijd nog even mailen, zodat we u kunnen compenseren voor een volgende bestelling.
bart
ruim 2 uur voor dat wij het eten wilde hebben besteld om helaas het eten bijna een uur te laat in ontvangst te nemen. kwaliteit van de sushi was prima
Antwort von Mr. Sushi
Hi Bart! Onze oprechte excuses voor het lange wachten op uw bestelling.. We hopen dit de volgende keer te voorkomen. Mochten we u telefonisch nog niet netjes gecompenseerd hebben, mag u altijd nog even mailen, zodat we u kunnen compenseren voor een volgende bestelling.
Bernice Mengers
Super lekker! Goede prijs kwaliteit verhouding en de medewerkers waren ontzettend vriendelijk.
Esmé
Om 19:00 uur de bestelling geplaatst en een bericht gekregen dat het 20:25 bezorgd zou worden. Om 21:00 nog steeds niks. Gebeld, maar 4x meteen naar voicemail. Eindelijk contact en verteld dat het er over 15 min is. Uiteindelijk de bestelling om 21:30 ontvangen. Mocht het Ă©cht zo druk zijn als beweerd wordt, is het misschien fijn als er ook een bericht wordt gestuurd dat de bestelling later is. Bezorger heeft wel vriendelijk excuses aangeboden. Eten was ook erg lekker.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Esmé! Onze oprechte excuses voor het lange wachten op uw bestelling.. We hopen dit de volgende keer te voorkomen. Mochten we u telefonisch nog niet netjes gecompenseerd hebben, mag u altijd nog even mailen, zodat we u kunnen compenseren voor een volgende bestelling.
Dvanoostrom
Door afsluiting weg kwam het eten 40 minuten te laat ( de afsluiting was al voor de 3e week dus een beetje rekening ermee houden of locaties uitzetten om te bestellen was misschien handiger geweest ) crispy chicken was gewoon koud en de koude sushi helaas lauw, uiteindelijk dus weggegooid geld
Antwort von Mr. Sushi
Hi! Onze oprechte excuses voor het lange wachten op uw bestelling.. We hopen dit de volgende keer te voorkomen. Mochten we u telefonisch nog niet netjes gecompenseerd hebben, mag u altijd nog even mailen, zodat we u kunnen compenseren voor een volgende bestelling.
Vita van de Graaf
Nadat wij 2 uur aan het wachten waren op het eten, hebben wij maae gebeld waar het bleef. Excuses gekregen, het zou er gelijk aan komen en als excuus kregen wij er extra soja saus bij. Na nog dik een half uur gewacht te hebben, was het eten er dan eindelijk. Maar in plaats van dat er extra sojasaus bij zat, zat er helemaal geen sojasaus bij... zoveelste keer dat het niet goed gaat, daar is het echt te duur voor
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Vita! Onze oprechte excuses voor het lange wachten op uw bestelling.. We hopen dit de volgende keer te voorkomen. Mochten we u telefonisch nog niet netjes gecompenseerd hebben, mag u altijd nog even mailen, zodat we u kunnen compenseren voor een volgende bestelling.
Anoniem
Weer meer dan een uur te laat bezorgd.
Antwort von Mr. Sushi
Hi! Onze oprechte excuses voor het lange wachten op uw bestelling.. We hopen dit de volgende keer te voorkomen. Mochten we u telefonisch nog niet netjes gecompenseerd hebben, mag u altijd nog even mailen, zodat we u kunnen compenseren voor een volgende bestelling.
Maurice Kok
Perfect,.. heel snel geleverd en erg lekker!
Damon van Houten
erg lekker en makkelijk op te halen
Debby De Kam- Ruiter
Lekker en vers. Enige minpunt. Al 2 keer achter elkaar zaten niet alle ingrediënten in mijn poke bowl. Ik miste kip (+3 euro) en zeewier tempura ( de allerlekkerste) . Ik heb ook niet gebeld, het was wel weer prima lekker en ik wilde samen met mijn gezin eten.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Debby, wat vervelend om te horen dat uw pokébowl niet compleet was... Neem even contact met ons op per mail, dan compenseren wij u voor de volgende bestelling!
Anoniem
Net als altijd iets te laat
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi! Hopelijk heeft u alsnog lekker kunnen eten. Bedankt voor uw bestelling!
Boon
Louise
We zijn over het algemeen zeer tevreden over de thuisbezorging van Mr Sushi. Maar vandaag was een van de schalen echt een rommeltje. Alles lag door elkaar. Jammer, vermoedelijk is dit gekomen door het niet plat leggen van de schaal maar op z’n kant vervoeren.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Louise, heel vervelend dat een van de boxen slordig aangekomen is... Onze oprechte excuses voor dit ongemak. Neem graag even telefonisch contact met ons op in zo'n geval zodat we proberen dit dezelfde avond nog met u op te lossen!
Anita
Had samengestelde pokebowl; zaten ingredienten in die ik niet had besteld. Wilde lokatie IJsselstein bellen maar werd steeds doorgeschakelt naar de voicemail van een mobiel nummer. Heb voicemail 2x ingesproken maar ben niet teruggebeld. Heel vervelend dat jullie een fout maken en dan niet bereikbaar zijn. En dat is niet de 1e keer.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Anita, wat vervelend dat u pokébowl niet klopte, en u ons telefonisch niet kon bereiken. Neem even per mail contact met ons op zodat we hier alsnog naar kunnen kijken.
Marloes pompe
Het eten was koud en kwam een half uur te laat
Antwort von Mr. Sushi
Excuses voor de lange bezorgtijd Marloes.. Mail ons even, dan compenseren wij u voor een volgende bestelling.
E
Sushi was goed! Erg lekker. Veel te laat bezorgd, jammer…
Antwort von Mr. Sushi
Excuses voor de lange bezorgtijd... Mail ons even, dan compenseren wij u voor een volgende bestelling.
S Stigter
Super vers; smaakvolle sushi
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Boon
Paul van Someren
Jenny Ummels
Ondanks dat ik het verkeerde kreeg hebben jullie het sbel opgelost.
Merit
Jammer dat het zo super lang duurde (ongeveer 2 uur). Daarnaast was de bestelling ook anders dan ik had gevraagd. Maar fijn dat jullie aangaven dat ik de volgende keer een gratis box c bij de bestelling mag, dank daarvoor.
Herman en Ingrid Verweij
Lekker gegeten en binnen de afgesproken tijd bezorgd
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Ronald Buffing
Mariska
Genoten van een heerlijke pokebowl!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
LV
Super snelle levering, Helaas was alles in bakje gedaan en daardoor alles door elkaar gehusseld onderweg.Niet zo lekker als alles naar 1 dressing/sausje smaakt. Zeker niet voor de kinderen die alleen komkommer willen. Normaal altijd super tevreden klant!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Jan
Online besteld, op tijd afgehaald, heerlijk gegeten!
Lahcen
Carl
Heel weinig vis in de sushi bowl.
Charlotte Schouten
Jpspruit@ziggo.nl
Graag de berichten in het Nederlands AUB
Kracht
Het was weer snel en heerlijk!
Celeste
Ik heb de verkeerde bestelling binnengekregen. ipv salmon roll kreeg ik een soort kerrie box.
Marcel & Lorna Le Febre ❤️
Snel en vriendelijk bezorgd. Heerlijk gegeten, wel had ik iets meer Chuka Wakame in een portie verwacht. Maar verder zeer tevreden 🔝
Danielle Boshouwers
John van vliet
De warme gerechten waren niet warm maar gewoon koud !
Johanna
Ruim 45min te laat bezorgd. Pokebowl was echt niet lekker en de sushi taai. Eens maar nooit meer
sander hendriks
Wij vonden de gebruikte rijst minder lekker dan normaal.
Sahar
Lekkere sushi en snel bezorgd
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Marieke van Zanten
Bijna 2,5 uur moeten wachten op bezorging en bestelling niet compleet.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Anoniem
Absurd, besteld voor bezorging 23:00. Nooit op komen dagen. Nemen de telefoon niet op. Durven mij wel een mail te sturen om 02:00 dat ik het heb ontvangen, terwijl ik het nooit heb ontvangen! Belachelijke toko
Linda
Snap niet dat er word gevraagd een recensie te schrijven. Eerst altijd prima eten en optijd maar deze keer 2 uur gewacht na een paar keer bellen kwam het er eindelijk aan. Maar zo koud als wat. Weer opgebeld en werden de warme gerechten op nieuw gebracht ter compensatie, dus weer 50 min moeten wachten. Voor ons ff geen Mr Sushi meer. Als jullie het niet aan kunnen. Verklein dan jullie bezorg gebied want zo verlies je vaste klanten
M.
Normaal gesproken is het eten er altijd snel en goed warm. Dit keer 1 1/2 uur moeten wachten op ons eten en alles was lauw..... dus de loempia's en gyoza etc waren niet meer knapperig.
Y
Lekkere sushi, duurde alleen iets langer dan verwacht!
Femke de Jong
Best sushi ever!! :) supervers en geweldig leuke en aardige bezorgers en ook de communicatie is perfect!! :) ga zo door you are the best!! :)
Corrie
Lekker gegeten, vriendelijke bezorger, eten was ruim op tijd.
Alibaba
We hebben 2 uur moeten wachten op eten, dit moet echt veranderen hierdoor gaan mensen minder snel bestellen bij jullie
Antwort von Mr. Sushi
Hi, excuses voor het lange wachten op uw bestelling. We zullen ons best doen dit in het vervolg te voorkomen.
Els
Prima sushi en heel snel bezorgd! Blij mee!
Jansen
ZSM bezorgen aangeklikt. Bezorging was echter pas 2! uur later. Gebeld en het antwoord gekregen dat de bezorger onderweg was. Echter duurde het toen nog 20 minuten terwijl Mr Sushi op 5 minuten rij-afstand van ons huis verwijderd is. Verder geen zeewier op pokebowls gekregen maar hier wel voor betaald. Niet tevreden.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi, het spijt ons om te horen van uw negatieve ervaring met bestellen. Bezorgingen kunnen soms langer duren dan de afstand naar uw huis, omdat bezorgers meerdere bestellingen bij zich hebben. Wanneer er iets niet klopt met uw bestelling, mag u ons altijd even bellen. We willen het graag proberen direct met u op te lossen.
N
Verschrikkelijk. 1 uur en 50 minuten gewacht op de bestelling. Zeker 4 keer gebeld en elke keer kreeg ik te horen dat het binnen een bepaalde tijd zo aankomen. En nog erbij te vermelden dat ik hele nacht buikkrampen heb gehad nadat het eten niet goed was. NOOIT meee, geen mr sushi zoals de rest van de andere steden.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi, wat vervelend om te horen dat er meerdere dingen misgegaan zijn met uw bestelling. Onze oprechte excuses hiervoor. We vinden het jammer dat u in de toekomst niet nog eens bij ons wilt bestellen, maar we zullen zeker serieus aan de slag gaan met uw feedback.
Motie
Mocht de bestelling toch later komen, dan de bezorgtijd aanpassen met daarin de reden.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hallo Motie, wat jammer om te horen dat u zolang heeft moeten wachten op uw bestelling. We nemen uw feedback mee en zullen hiermee aan de slag gaan. Hopelijk gebeurd dit in het vervolg niet meer.
Velthuizen
Ik wilde zonder edamame boontjes.. maar helaas pokebowl zat er vol mee dus die kon ik weggooien.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hallo, wat vervelend om te horen dat er wat mis is gegaan met uw bestelling. Mocht u uw klacht meer willen toe lichten dan kunt u ons altijd een mailtje sturen op info@mrsushi.nl. We zullen er in het vervolg opletten zodat dit hopelijk niet meer gebeurd.
Lisa Broekhuizen
Wij hadden vandaag twee pokepowls samengesteld, helaas zat hier niet de inhoud in die we hadden besteld. Zo zat er bij mijn vriend bijvoorbeeld mais in en zeewiersalade. Hij had eigenlijk edamame erin besteld. Bij mij zat er avocado in, terwijl ik dat niet had besteld. Ondanks dat was het eten heel lekker :).
Antwort von Mr. Sushi
Hoi Lisa, wat jammer om te horen dat het niet helemaal goed is gegaan met uw bestelling. We willen onszelf graag blijven verbeteren en zullen serieus aan de gang gaan met uw feedback.
A.D.P.
Van de Graaf
Als er voor 80 euro wordt besteld, is 1 soja potje misschien een beetje weinig
Antwort von Mr. Sushi
Hi, wat jammer om te horen dat niet alles naar wens is geweest. We zullen hier in het vervolg extra goed opletten.
Ronald Buffing
Goed gevulde Pokébowl! 👍
T
Jammer de saus vergeten bij de poke bowl shirachia mayo, gebeld om het door te geven, helaas nog niet gebeurd.
A.D
Jenny
Was weer heerlijk
Bianca
De sushi was prima. Heel jammer dat de bezorging meer dan 1,5 uur te laat kwam. Dit was de derde keer dat we hier besteld hebben, alledrie de keren kwam het eten veel te laat. We hebben besloten hier niet meer te bestellen.
Antwort von Mr. Sushi
Hoi Bianca, wat vervelend om te horen dat er meerdere dingen misgegaan zijn met uw bestellingen. Onze oprechte excuses hiervoor. We vinden het jammer dat u in de toekomst niet nog eens bij ons wilt bestellen, maar zullen zeker serieus aan de slag gaan met uw feedback. Team Mr Sushi
Anita Van der Sluijs
Verbeterpunten; alle koks volgens dezelfde richtlijn werken. Nu heb ik steeds wisselende poke bowls omdat de koks maar wat doen. Grof gesneden komkommer, de keer erop fijn gesneden. Volle goed gevulde bak, de keer erop veel minder inhoud. De ene keer een grotebak, de keer erop een kleinere bak voor dezelfde prijs. De ene keer heel veel zalm, de keer erop heel weinig ondanks dat ik extra bestel en betaal. Als je klaagt zegt men dat je door de leiding wordt teruggebeld en vervolgens hoor je niks meer. Paar weken terug zei 1 van de medewerkers dat t klopt dat iedereen maar wat doet!! Als je geen constante kwaliteit leverd gaan klanten klagen en dat begrijpt men daar niet.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Wat jammer om te horen dat u verschillende negatieve ervaringen met ons heeft. Wij lossen dit graag met uw op. U kunt ons altijd een mailtje sturen naar info@mrsushi.nl. Hopelijk kunnen we u verder helpen. Team Mr Suhsi
De bie
Bezorging duurde 80 minuten 22.05 besteld 23.25 kreeg ik het niet volledig geleverd gebeld en pas om 23.55 had ik mijn complete bestelling. Telefonisch zeer brutaal te woord gestaan, omdat ik belde over dat de bestelling niet compleet was. Sushi was totaal niet lekker, enorme plakrijst en vreselijk smaakloos
Antwort von Mr. Sushi
Wat vervelend dat er meerde dingen zijn misgegaan bij uw bestelling, onze oprechte excuses hiervoor. Graag lossen wij dit met uw op. U kunt ons mailen op info@mrsushi.nl. Hopelijk komen wij samen tot een passende oplossing. Team Mr Sushi
Raina
er zaten in mijn poke bowl (zelf samen gesteld) dingen in die ik niet had aangeklikt, zoals zeewier en de bonen. en er zat geen komkommer in. verder wel lekker, alleen het zeewier wat erin zat wat ik dus niet aangelikt had lust ik niet.
Antwort von Mr. Sushi
Wat jammer om te horen dat niet alles naar wens is verlopen met uw afgelopen bestelling Raina. We zullen ons uiterste best doen om dit in de toekomst te voorkomen. Team Mr Sushi
Mark
Lekker ergens anders bestellen zou ik zeggen. Geven aan om 19:30 je bestelling te bezorgen, telefoon niet opnemen en dan 1:15 te laat langs komen.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Mark, wat jammer om te horen dat u ontevreden was over de bestelling. Zou u ons willen mailen op info@mrsushi.nl met uw klacht? Dan hopen wij met een passende oplossing te komen. Team Mr Sushi
Karina
Heerlijk gegeten en de bestelling keurig op tijd.
Audrey Jansen
J. Charpentier
Alles lag door elkaar bij aankomst. Ik heb gelijk gebeld, moest toen een foto sturen naar een 06 nummer. Heb ik gedaan. Na een half uur kreeg ik een mail: uw bestelling is onderweg. Na 45 minuten heb ik nog een keer gebeld om te vragen wat voor actie ze gaan doen na ontvangst van de foto. Ik moest mijn 06 achterlaten en zou gebeld worden door de manager. Helaas niets meer van gehoord, en die bestelling die onderweg was is nooit aangekomen.
Antwort von Mr. Sushi
Hi! Wat vervelend om te horen van uw negatieve ervaring. We komen graag met u in contact per mail om het op te lossen op info@mrsushi.nl
Nel
Lekkere sushi en netjes op tijd bezorgd (19:00)
Helderman
Heerlijke sushi, wij hebben ervan genoten! En bij het afhalen zijn wij ontzettend vriendelijk geholpen! Wij komen zeker weer terug.
P
Heerlijke sushi, bezorging was snel en goede prijs/kwaliteit verhouding
Jenny Ummels
Kirsten
Ik twijfelde in eerste instantie om hier te bestellen vanwege de Google review, maar toch besloot ik ervoor te gaan. Heerlijke zalm pokebowl en kip gyoza's besteld! De bestelling werd thuis bezorgd binnen 15 minuten, erg fijn! Ik ga zeker nogmaals bestellen bij mr. Sushi IJsselstein
D
heb hier vaker besteld, altijd wel goed alleen dit keer was het niet te eten. Komkommer sushi was normaal (kan ook niet veel misgaan), maar de avocado ebi sushi was niet te eten (gebakken uitjes waren helemaal slap en garnaal was echt aan de harde kant)
Tamara
De warme producten waren - ondanks ingepakt in folie koud. Besteltijd is wederom veel te lang.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Dennie, onze welgemeende excuses voor deze ervaring met uw bestelling... Tijdens extreme drukte kunnen we dit op het moment zelf soms niet naar tevredenheid oplossen, waardoor we voorstellen het via de mail netjes te doen. We begrijpen dat dit heel vervelend is, dus we zullen in elk geval ons uiterste best doen dit in het vervolg te voorkomen. Mocht u het nog verder willen bespreken, mag u ons altijd even bellen op een rustig moment of evt. mailen.